Recenze (325)
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
Zdá se, že filmy viděné v kině v Jeseníku nelze zapomenout. Pravda nepamatuju si všechny detaily, ale ten dojem a strašlivá zábavnost budou ve mě navždycky.
Pro hrst dolarů (1964)
Film, který budu mít navždy spojený s dětskou dovolenou na horách a úžosnou atmosférou malinkého kina v Jeseníku. Jinak samozřejmě vynikající zástupce žánru.
Samotáři (2000)
He....musím si to někdy znovu pustit. Jinak učebnicový příklad hláškového filmu.
Rolling Stones (2008) (koncert)
Báječná podívaná aneb starci očima starce. rád bych měl jednou tolik energie, jako tihleti páni. Navíc atmosféra, komentáře a hudba samozřejmě, jsou nádherné.
Taxi 3 (2003)
No, co si budeme povídat, třetí díl snad už ani nebyl zapotřebí.
Space Jam (1996)
Ačkoliv miluju Michaela Jordana a postavičky od Warnerů, tohle je prostě blábol. Tudíž dávám jednu hvězdu za přítomnost Michaela a druhou za přítomnost Tasmánského čerta.
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Nebudu přísněj, dalo se na to kokat, ženě se to moc líbilo.
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Fantastická nadsázka, skvělý humoc a dokonale odpovídající exteriéry. Definitivně se začíná zdát, že mi britský humor velice svědčí.
Mravenec Z (1998)
Vedle vtipného a originálního příběhu musím vyzdvyhnot hlavně geniální animaci "ptáčka".
Happy Feet (2006)
Přes očekávanou originalitu kopa neosobních s*aček.