Recenze (325)
Rychlá rota (1989) (seriál)
Sice trošku chmurnější pohádka, než mí oblíbení gumídci a kačeři, ale pořád klasika plná krásných vzpomínek.
Gumídci (1985) (seriál)
víkendové ráno, televize Nova a jeden z mála skutečně pozitivních příspěvků k mé výchově od zatracované komerční stanice. Navíc, co si budeme povídat, Barča je sexy, i když je jen medvěd.
Charlieho andílci (2000)
Ne tohle opravdu ne, už nikdy více...nikdy! Na odpad to sice neníale aspoň hezčí baby mohli vybrat, když už se to muselo natočit
Tři veteráni (1983)
Miluji tuto pohádku pro její laskavý humor, který možná většina dětí ani nepostřehne, ale rozhodně si na něj vzpomene ve chvíli, kdy dospěje. Jen čekám, kdy kdo zažaluje autory, protože já dnes nemohu žít bez cigaret s velbloudem a vím na sto procent, že viníkem je nenasytný Lasica, který se po těhle mňamkách mohl v pohádce utlouct.
Valkýra (2008)
Jelikož najsem až takový fanda zákulisních rošád druhé války, hodnotím tento film jako standartní politický thriller. Pěkně vystavěná pointa, gradování napětí i empatie k hlavnímu hrdinovi se dostavily poměrně nenásilnou formou a tak jsem spokojený. Ačkoliv mě film úplně nenadchnul, líbil se mi.
Komando (1985)
Já tenhle film viděl asi desetkrát. První shlédnutí jsem absolvoval v nějakých desíti letech a už tehdy mi připadalo, že jsem na to moc starej. Nejde o ty infantilní honičky a přestřelky, ale o to, jakým způsobem je ta debilita dotažená do úplnýho konce. Člověk to od scény s kládou (asi 2. minuta) přestane brát vážně a začne se královsky bavit. Hlášky typu "levá je moje slabší ruka" totiž nejde vystřílet ve špatným filmu. Jednu hvězdu dolů za hudbu, která je sice debilní, ale bohužel o trošku víc, než film samotný a to ho decentně sráží.
Velmi křehké vztahy (2007) (seriál)
Proč proboha!!!! Proč??????
Bylo nás pět (1994) (seriál)
Spousta hlášek tohoto neuvěřitelně silného seriálu v naší rodině zdomácněla. Navíc je seriál velmi dobře obsazen a dokonce i dětští hrdinové jsou přirození a vtipní. Dávám jednoznačných pět * a modlím se za pravidelné televizní reprízy.
Sám doma (1990)
Culkin mě tou dětskou bezelstností dostal stejně, jako miliony dalších. Nevím jestli jsem úchyl, ale vedle všech těch klasických českých pohádek si bez Kevina neumím vánoce moc dobře představit.
Princezna Mononoke (1997)
Kultura, ze které tento příběh vychází je mi tak strašně vzdálená až mě to mrzí. Nedává mi to tak víc možností, než jednoduše konstatovat, že je to úžasné.