Recenze (169)
Mamma Mia! Here We Go Again (2018)
První dil měl grády a štávu.Tady to bohužel chybí,tak jen tři hvězdy za tak smutnej přiběh
Grimsby (2016)
Krásná zábavná blbost u které se zasmějete.
Transformers: Poslední rytíř (2017)
Pokoukání hezké,ale už mi to přijde jako pěkna slatanina......Proč je tam Megatron,když v třetím dílu ho optim zabije....nechapu.
Kdo to ví? (2016) (pořad)
Mě to baví,člověk se dozví zajímavé věci.
Jedna noc (2016) (seriál)
Nechtěl jsem hodnotit chned po prvním dílu,abych se neukvapil,ale neukvapil bych se prostě supr a jedine za 5*
Hardcore Henry (2015)
Dobrá jízda.......
V zajetí démonů 2 (2016)
První díl,dobrej,druhej,skvělej,prostě bomba.
Fargo (2014) (seriál)
1.serie supr pokoukání....
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
asi to bude mít ještě nějaké dohry,protože jsem vůbec nepochopil smysl toho filmu :-(
Deadpool (2016)
skvělý film a skvělá hudba k tomu,co víc si přát.....