Recenze (110)
Proroctví (2009)
Musím sa priznať, že záver filmu ma veľmi sklamal. Nick Cage v podobnej roli ako v jeho zvyšných filmoch opäť nesklamal.
Drive Angry (2011)
Vo svojej podstate veľmi hlúpučký film a nebyť Nicka Cagea tak by to bol jasný prepadák. Napriek všetkému je na ňom niečo zaujímavé. Neprekvapí ničím ale v podstate ani nesklame.
Rozhovor s nepřítelem (2007)
Dve hodiny neskonalej nudy. Herecké výkony síce nie sú zlé ale scenár je priam katastrofálny. Tie stupidné rozhovory hrajúce sa na existencializmus či konflikt v hlave záporného hrdinu jednoducho znejú akoby ich napísal študent strednej školy. Trochu ma to mrzí pretože film pôsobil sprva ambiciózne, no pochovala ho neprofesionalita štábu od kamery až po réžiu.
Zahulíme, uvidíme (2004)
Hoci má od "huličskej" komédie výrazne ďaleko, tak ide o vydarený kúsok.
Kriminál (1989)
V tomto roku druhý skvelý film Slyho. Trochu menej akcie ako vo filme Tango and Cash, ale aj tak vrchol Stalloneho hereckej kariéry.
Ratatouille (2007)
Skutočne výnimočný animák. Záver filmu ma nadchol a donútil k najvyššiemu hodnoteniu.
O.C. (2003) (seriál)
Zo začiatku príjemne pozerateľný seriál, ktorý sa však s ďalšími epizódami mení na neskonalý odpad.
Kutyil s.r.o. (2008) (seriál)
Odporný a nesympatický seriál. Smiech, ktorý sa ozýva po každej vete je neskonale vlezlý a humor vlastne ani nie je humorom. Viki Ráková pôsobila v Susedoch ako hlúpučká sexi Maďarka. Tu sa jej rola obmedzila iba na hlúpučkú.
Oprávněné vraždy (2008)
Už dlho som nevidel takýto nesympatický film. Hlavní protagonisti podávajú hrozné výkony, navyše s takou zápletkou človek asi ani viacej čakať nemôže. Odpad nedávam často, ale naozaj nemám dôvod zvoliť inak.
Přeber si to (1999)
Miestami som sa neubránil výbuchom smiechu. Naozaj veľmi príjemná mafiánska komédia.