Recenze (246)
Idioti (1998)
U Larse se mi všechno uvnitř těla tak nějak obrací. A s radostí musím konstatovat, že to se mnou dokáže snad jako jediný.
Její případ (2005)
Obsazení na výbornou!
Adamova jablka (2005)
Nádherná a citlivá tragikomedie se špetkou mysteriózní atmosféry. Nelze než doporučit.
Apparitions (2008) (seriál)
Kněz exorcista, jezdící si ve starém Volvu a k tomu perfektně zahraný Martinem Shawem aka Doylem z Profesionálů. BBC opravdu málokdy šlápne vedle.
Svěrací kazajka (2005)
Není to strhující, jen hodně dobré pokoukání, které mohlo sahat mnohem výš. Dobrá hudba.
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Sic čtyři, ale tak nějak poblikávající hvězdy to jsou. Na druhou stranu citelné zlepšení oproti prostřední části, pominu-li tentokrát už fakt přeťáplou stylizaci Lisbeth v soudní síni, která příšerně smrděla Tokio Hotelem. :)
Dívka, která si hrála s ohněm (2009)
Poněkud chudý příbuzný prvního filmu, aneb jak Lisbeth oheň pouze škádlila. Snad nakonec přijde závěrečný kopanec do vosího hnízda s větší razancí.
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
Velké nadšení a překvapení bylo následováno lehkým rozčarováním nad závěrem, který severským snímkům není ani trochu podobný. Knižní předlohy neznaje, spokojím se s domněnkou, že si takhle nahrávají na smeč před dalšími dvěma díly trilogie. Jinak výtečná práce po všech stránkách, včetně obsazení (do Noomi jsem se asi definitivně zamiloval). Jen se mi teď trochu stahují půlky při pomyšlení na remake, byť v rukou Fincherových...
Veřejní nepřátelé (2009)
Chvílemi to vypadalo na evropskou produkci, pokoušející se napodobit západ. Ach jo... HEAT už kvalitou nikdy nepřekoná.
Onibaba (1964)
Zprvu vizuální dokonalost, poté místy trochu ztrácí dech, aby se ke konci opět vrátila brilantní podívaná. Takovou masku na zeď... hmm!