Recenze (34)
Kapitán Dabač (1959)
Laco Chudik vo svojej asi najlepšej úlohe. Pre mna určite jeden z najlepších slovenských filmov.
Zahrada (1995)
Nádherný film. Pre mna srdcová záležitosť. Môj najobľúbenejši slovenský film. A myslím si že aj najlepši slovenský film.
1492: Dobytí ráje (1992)
Veľmi nedocenený film ktorý patrí medzi najlepšie filmy Ridley Scotta. Vizuálne nádherný, obsahovo bohatý film, skvele výkony hercov, epicky a nadčasový soundtrack vangelisa je už legendou. Tento film je Masterpiece a to prečo ho ľudia ignorovali v kinách mi je záhadou.
Frajer Luke (1967)
Paul Newman vo svojej životnej úlohe. Proste silný a nesmrteľný film. Jeden z mojich najobľúbenejších filmov všetkých čias.
Citizenfour: Občan Snowden (2014)
Výborný dokument zatial čo formou nie je ničím výnimočným, no podstatný a zásadný je obsah ktorý môže veľa ľudí šokovať, a možno už to vie veľa ľudí.Je zbytočne tu opisovať obsah, toto treba vidieť. Edward Snowden je odvážny chlapík a držím mu palce do budúcnosti. Oliver Stone nakrúca film o Snowdenovi, dúfam že sa mu to podarí.
Cesta ven (2014)
Silný a poctivo natočený film s rómskom tematikou. Režisér Václav si zaslúži obdiv ako realisticky a autenticky zobrazil ich svet. Proste tak ako v živote. Aj za to ako romovia neherci presvedčivo zahrali patrí vďaka tiež Václavovi. Klobúk dole. Tie české Levy dostal zaslúžene.
Laura (1944)
Tento film má prijemne prekvapil, jednoduchy ale elegantne a kvalitne spracovaný film noir. Ako jedna pekná žena zamota hlavu trom chlapom. Dobre dialógy a v polovici filmu prichádza nečakaný zvrat a potom to začne byt pekne zamotané.. Niektorí píšu že koniec bol veľmi predvídateľny ale mne prišiel celkom fajny, skvelý film.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Takto naslapany akčný film tu nebol zopár rokov. Parádna jazda a ešte si ju raz určite dám. Hardy aj Theron sú fajn ale najlepšia je akcia, extrémna, hlučna, oldschool. 70 ročný George Miller je frajer, v takom veku natočiť takúto pecku, klobúk dole. Zatiaľ najlepši akčný film roka. 90%
Ex Machina (2014)
Ex Machina je pekný príklad že na kvalitne sci-fi netreba mega veľké rozpočty ale dobrý nápad a myšlienku.(aj keď filmy s podobnou témou už bolo viac krát napríklad. A.I. Blade Runner) Je to skromný až komorný film s dobrou atmosférou a skvelým soundtrackom. Pútavé dialógy. Už Sunshine kde Garland písal scenár bolo slušne sci-fi ale toto sa mi páčilo viac. Prijemne prekvapenie. 9/10 ti čo majú radi sci-fi tak treba určite pozrieť.
Manhattan (1979)
Tento film má prijemne prekvapil. Pohodova horko sladká komédia. Z tohto filmu cítiť ako Woody Allen miluje New York. Krásna čiernobiela kamera Gordona Willisa. Asi môj najobľúbenejši film od Allena. 100%.