Recenze (138)
Oprah show (1986) (pořad)
nekdy zajimave, nekdy o ničem.. chce to si vychytak kto tam bude :)
Show Ellen DeGeneresové (2003) (pořad)
Cumim tady na to v Australii a je te funny, baba ma charizma a zve si superstars... so, it´s realy good..
Ratatouille (2007)
Nevím jak se mohlo stát, že jsem se na takovou pohádku zapomnel podívat. Krysa s výborným čichem vari za ňoumu, o kterem to vôbec neni.. ach ach, i tak je to na pet hvezd :D zožral bych to tam šecko !! :D
96 hodin (2008)
Moc dobre a drsné, ale nezabranilo mi to vycestovat do Australie :D
Nezapomeň na mě (2010)
Krásný scénář, zajímavý konec v tomhle stupňujícím drama, díval jsem se na to s mámou, na konci plakala :) Celkem svižný děj do sebe stále více zapadávající, vtipné scény střídají výbuchy hněvu a vyprávění do "deníku". I když si POMO myslí, že psychologie postav je absolutně nezvládnutá, je zajímavá, každý má svoji roli dokonale zvládnutou a budete jim fandit :) a o to přece jde ;)
Frajer Luke (1967)
Nějak mě ta myšlenka nechytla, nějak mě to celé nechytlo.. vajica? kopání, pravidla.. rebelství bez happyendu :)
Hranice zlomu (2003)
Nudný a smutný, první půlka jde.. ale potom jsem to normálně zrychlil a přetočil do konce..
Pinpon (2002)
Lehké, směšné, chutné... se špetkou moudrosti. Příběh zajímavý ze skvělého prostředí a ty výměny hráčů, ohhh :D Peco i Smile jsou charismatické postavy, ale takových je tam i víc.. celkem komplexy. Peco háže hlášku za hláškou a dělá neuvěřitelné ksichty, film má opravdu gradaci a "hrdinu" :)
Million Dollar Baby (2004)
Příběh není ničím výjimečný, zasraná matka.. výbornej Eastwood a Mokošle.. btw. "Vzpomínáte, co udělal táta pro Axla?"
500 dní se Summer (2009)
Pro ženy.. já usnul :D