Recenze (349)
Futurama: Benderova hra (2008) (video kompilace)
Na futuramu nic moc ... sice se jim celkem podařilo udělat parodii na Pána prstenů, ale zapomněla do toho převést klasický styl futuramy a její vtip
Cestující (2006)
Nejdřív jsem chtěla dát tři hvězdičky, ale chytré využití rybičky mě přinutilo ke čtyřem
Repo Men (2010)
Podle mě už to zachvíli nebude mít blíž ke sci-fi ale ke skutečnosti ... za vše se platí, i za orgány .. dokonce i já, kdo nemůže vidět krev, jsem to nějak přetrpěla a vyplatilo se ... konec filmu byl strhující, oplatí se na to počkat, i když to není žádný happy end
Byl to tichý muž (2007)
Jsem mírně zmatená, ještě se mi názor úplně neusadil v hlavě, každopádně zajímavě natočené, jak člověka semele stereotypní práce, život bez smyslu a radosti a když se hlavní hrdina se vším skoncovat, tak se absurditou všechno otočí, ... pohledem, jak to opravdu chodí, jak únavná, stereotypní práce, chování lidí ... vše ze života
Postřižiny (1980)
Strýc Pepin nemá konkurenci .... jinak opravdu vynikající film, proč už dneska Češi takové filmy netočí? ... většina nestojí za nic a dobří herci pomalu vymírají a noví nejsou na obzoru, kdo ví, jak to s českou kinematografií dopadne
Jak vycvičit draka (2010)
Film se mi velice líbil, nejenže hlavní hrdina je sympatický, děj má švih, nejedná se o žádnou dětskou slátaninu .. a že podle některých napodobuje avatara? .. já říkám, tak ať. Napodobenina se tisíckrát víc povedla než nějaký avatar ... modrý přerostlý orangutan od Camerona .. pro větší pochopení odkazuju na můj komentář k Avatarovi, znovu se mi to psát nechce
Trosečník (2000)
Kdyby tvůrci film malinko zkrátili, neškodilo by to a dala bych pět hvězdiček
Strašidla z Vikýře (1987)
Jediné na co se dalo dívat, byl děda Hrušinský a babička Štěpánková kouřící doutníky
Archanděl Gabriel a paní Husa (1964)
Trnkovu práci mám ráda, ale zrovna tohle dílko mi dělalo hodně problémy, abych se na něj soustředila
André a včela (1984)
Skvěle doprovázené hudbou