Recenze (157)
Jeremiah Johnson (1972)
Má to svoje kouzlo. Spousta z nás by si to chtěla prožít....Pro mě to byl útěk do mého snu.
Čtvrtá hvězda (2014) (seriál)
Co dodat, prostě Dejvice se vším všudy :) Asi to nebude všem sedět, stejně jako mistr Jára, ale já ten humor miluju.
Romeo and Juliet (2013)
To je hnus, opravdu. Spousta lidí tu musí v hrobě rotovat. Nechápu, jak autor scénáře nemůže pochopit něco, co pochopili tisíce před ním. S režií nebudu ztrácet ani čas. No a herci...Chudák Skarsgard, že musel hrát s tímhle odpadem. Fuj, třesu se ještě teď.
Poslední traper (2004)
Tenhle film, který je spíš dokumentem, "šetří" na všem, ale v dobrém slova smyslu. Minimum zbytečných dialogů, minimum herectví, minimum všeho. Ale strašně moc krásné přírody a obrovský prostor pro přemýšlení. Tenhle snímek je snem mnoha z nás a alespoň na chvíli, respektive 94 minut, nám ho dovolí snít.
Vánoční poselství prezidenta republiky Miloše Zemana (2013) (pořad)
Netřeba komentovat. Stejná spodina jako protagonista.
Princezna ze mlejna (1994)
Takhle nízké hodnocení jsem tu nějak nepochopil. Asi je to averzí k jakýmkoliv Troškovým filmům. Nicméně, pro mě je to krásná pohádka, oproti těm blbostem, co se teď točí, skoro až skvělá. Hezká hudba, naivita na správném místě a úžasný jihočeský dialekt :D
Anděl Páně (2005)
Tohle je jedna z našich nejgeniálnějších pohádek. Samozřejmě, věřící nebo lidé, kteří mají alespoň malé tušení o křesťanství si to užijí mnohem více. Trojan a Dvořák jsou opět skvělí, ale celý ansámbl jim zdatně sekunduje. Prostě skvělé :)
Velmistr (2013)
Jak si tohle může někdo dovolit po Yip Manovi...
Naši furianti (1983) (divadelní záznam)
Geniální a asi nepřekonatelné představení v čele s úžasnými herci, všemi.
Piráti na vlnách (2009)
Zamýšlím se, proč dávám jen čtyři hvězdičky, páč já si to dokonale užil...Asi proto, že tenhle film si naplno užije jen ten, kdo má rád vynikající hudbu té doby, tu atmosféru...Je to hodně limitující pro mladou generaci, ale já si tu pařbu fakt mrtě užíval :)