Recenze (54)
Spáči (1996)
Velmi dobrý film. Všechno výborné, jenom "dospělá část" mohla mít ještě o trochu víc místa
Mikrokosmos (1996)
Pěkné záběry doplněné výbornou hudbou. Nic víc, nic míň.
Kaena: Proroctví (2003)
Pro mě srdeční záležitost. Příběh má sice své mouchy (ne zrovna malé), ale kvůli animaci, částečně soundtracku a hlavně celkové atmosféře se vyplatí mu dát šanci.
Pomáhat a chránit (2011)
Výborně ulítlý film. Pěkně zahrané s dobrým soundtrackem. Politicky nekorektní, suchý, ale o to lepší humor, protože je dobře vybalancovaný a nikdy se nezvrhne v trapnost.
Expres na západ (2011) (TV film)
Překvapivě dobré, i když jako divadelní hra to je určitě mnohem lepší. Jak už tu padlo, tak jediné co tomu chybí je buď lepší práce s hudbou(případně zvuky v pozadí) nebo s tichem.
Vyměřený čas (2011)
Pěkný nápad, dobří herci, slušný soundtrack, svižná akce...co víc si přát?
Leon (1994)
Skvělý film. Víc se prostě nedá říct. Režisérská verze film celkově trochu posunuje. Rozhodně ale správným směrem.
Příležitost dělá zloděje (2010)
Scénář sice dost slabý, ale všemi tak strašně kritizovaný herecký výkon Keanu Reevese mi přišel naopak hodně dobrý. Celkově film byl průměr. Ničím speciální.
Super (2010)
Něco mezi Defendorem a Kick ass. Není to sice vysloveně špatné, ale z obou filmů si to vzalo jenom málo a bohužel ani velmi slušné herecké výkony to už nemůžou zachránit.
Panika v městečku (2009)
Střeštěné, ale já se u toho dobře bavil. Logiku v tom nikde nehledejte a jen se pořádně bavte a budete určitě spokojeni.