Recenze (200)
Jen procházka v parku (2002) (TV film)
Milá nedeľná romantika.
Ve službách FBI (2009) (seriál)
Prvé dojmy - priemernosť. Uvidíme, ako sa bude seriál vyvíjať.
Svobodní se závazky (2011)
Diali sa tam všelijaké veci, ale pre mňa to ostalo pretty much sterile. Ale podaktorí sa snažili. A súhlasím so sulimo o scenári, jedna veľká hrôza na pomedzí.
Strom v srdci (2008) (TV film)
Celkom dojemný príbeh, ktorého hlavnou kvótou bolo toľko, že človek nemôže byť šťastný, keď robí životne dôležité rozhodnutia za niekoho iného v domnení, že ho chráni.
Dokonalá partie (2005)
Také tie viac nadhodnotené hviezdičky, ale som sa neskutočne bavila :D Mulroney má taký podmanivý hlas, že mi stačilo iba počúvať... :))
Templář (2011)
Trošku som sa nasmiala na výraze J. Purefoya, bral to ozaj vážne a hádam, že aj takmer celý zvyšok osadenstva. A ešte viac som sa nasmiala ako sa zboril (celkom nerealisticky) Rochester. Maličkosti, na ktorých sa zložil celý dojem. Línia, keď sa z panoša stala osobnosť, to nebolo na zahodenie. Plusom je, že hlavnými hrdinami sú mnou obľúbení rytieri, to už je celkom základ pre tie 3*.
Chuck (2007) (seriál)
Po 2/4 štvrtej série to pálilo a pálilo a mne páčilo :) Potom to išlo trošku dole z kopca, už neviem ani pomenovať čím. V každom prípade, Casey a generál B., Daniel Shaw boli jedničky,kvôli ktorým sa to dozaista oplatilo pozerať a aj dopozerať :))
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
Toto je presne to, čo som očakávala.... čo som chcela počuť a vidieť!! M. Strong potešil (ako vždy) a Kitsch sem-tam prekvapil. A western na začiatku dostal! :) Big fan.
Continuum (2012) (seriál)
Po pilote viem, čo bude môj každotýždenný chlebíček... :) Nepodstatné chybyčky nezatienili celok a halo efekt na 1 :)
Temné stíny (2012)
Dialógová strojenosť (no povedzte, využívanie javiskovej reči v takomto niečom... to ešte ako tak, ale bez príznačných mimických prejavov = nonsens), použitý tzv. humor nehumor, absolútne nevyužitý námet a teda nuda, nuda, nuda... v klasickom slova zmysle, aj v nesklasickom. Jedným zo svetlých bodov bola Greenovka, ktorá svoju rolu brala tak vážne, že som jej uverila a trošku sa jej poľakala... :)