Recenze (80)
Nevědomí (2013)
Nevim co si o tomhle filmu mám myslet, snad napodruhé přijdu na to o čem to celé bylo
Gravitace (2013)
Tak to teda ne, velké zklamání, triky úžasné ale je to o ničem, za George a hezký podívání tři hvězdy. Viděl jsem to v Imaxu ve 3D a stejně jsem se občas nudil, pochybuji že to doma bude lepší i když si pustim bluray. P.S. Nic proti Sandře ale bylo jí tam moc.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Standartní tři hvězdy za roboty a poměrně slušné obsazení, dobře jsem u toho vypnul a fandil :)
Johnny Mnemonic (1995)
Lundgren, delfín, Keenu, a nějakej ten přiteplenej asiat s bičíkem, já sem celkem spokojenej ale na druhou stranu je to hrozná blbost :)
Wolverine (2013)
I když sem rosomákův fanda tak tohle na mě bylo trochu moc, celý to nedávalo smysl a po slibném začátku nepřišlo už nic lepšího, Jackman byl v pohodě ale to nestačí 50/100
Útok na Bílý dům (2013)
Až na rodinné stmelovací, hrdinské a já nevim jaké záběry se mi to hodně líbilo, všechno tam bouchalo, pan prezident byl v ohrožení, Bílej dům potřebuje vymalovat, já sem spokojenej a uvažuju o dráze sekuriťáka v Tescu :)
Pot a krev (2013)
Za pár vtipů, Dwayna a pár hezkých holek dávám 50%, ale bylo tam hodně hluchých míst, na to jak sem se těšil na tenhle film tak je to pro mě velký zklamání :(
Odpadlík (1992) (seriál)
Tohle se ještě pořád dá, ale teď začínají opakovat Dallas a to už je moc i na mě :)
Pomsta mrtvého muže (2013)
Asi nejlepší na tomhle filmu je vztah. který mezi sebou mají Victor a Beatrice, ten zbytek byl pro mě navíc. Hodně dobrá věc 85/100
Světová válka Z (2013)
Knížku jsem četl jako první, film je hodně volná adaptace a nezohledňuje následující roky bojů o znovudobytí země, i tak jsem byl mile překvapen a po celou stopáž si film udržel moji pozornost, po totálně zmrvených Resident Evils se můžu podívat na solidní zombie biják 90/100