Recenze (201)
Resident Evil: Odveta (2012)
Po dobré jedničce, skvělé Apokalypse, a průměrných filmů Zánik a Afterlife jsem Retributionu moc nevěřil. Ale náhodou, panu Andersonovi se tohle docela povedlo. Alice se konečně s ničím nese*e, Sienna Guillory stále krásná a Leon S. Kennedy naštěstí není žádnej debil. Ale jedno velké mínus: celý film je prakticky úvod. A nic víc. SPOILER! Jo a panu Andersonovi děkuji za návrat sekerníka z Afterlifu, dokonce v doublu. Hodnocení: 75%.
10 přikázání (2007)
Moc pěkná animace.
Sněžní pavouci (2007) (TV film)
Snowboardisti neměli šanci.
Hellraiser II: Svázaný s peklem (1988)
BOMBA! Pekelná jízda jak má být. O chlup lepší než první díl, Pinhead má zde konečně prostor ďáblovat, Kirsty ztratila ze své uvřískanosti a malá Tiffany je skvělá. Finální cenobit je super.
MTV Meets Lady Gaga (2011) (pořad)
Samozřejmě z úcty k Lady GaGa, ale také za poměrně zajímavý rozhovor.
Superžralok (2011)
Já sice miluju takovýhle kraviny typu Mega Shark vs. Giant Octopus, ale tohle bylo trochu moc přes čáru. Ropné vrty narazí na skálu a díky tomu probudí pravěkého žraloka. Raye moc nemusím, ale tohle trochu přehnal, to už i ten 2hlavý žralok snad musí být lepší, ne? 2 hvězdičky za to, že se při tom nad tou trapností občas zasmějete. Jinak ztráta času.
Bitevní loď (2012)
4 hvězdička z milosti.
Scooby-Doo a virtuální honička (2001)
Tímto filmem potvrzuji (i když patří k těm horším), že Scooby-Doo se stává mojí nejoblíbenější animovanou postavou a doufám, že těch filmů a seriálů bude mnohem víc.
Everybody Loves Hypnotoad (2007)
I já zde hodnotím z úcty k Futuramě, ale ze začátku to sranda je.
Kukuřičné děti (1984)
Alejo, ono to docela šlo, ale zub času se na tom podepsal. Ale ten borec co hrál Malachaie, tak byl hnusnej.