Poslední recenze (17)
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
je to absolutní "hovadina", bez nějakého děje, ale strašně vtipná(alespoň pro mě), celý ty dvě jsou jedině za to jak jsem se po celou dobu smála.
Pomsta (1990)
Ne že bych dávala nějak extra na komentáře ostatních, ale stejně jsem v celku ráda, že jsem se podívala na tento film dříve než na jeho hodnocení. Je to moc krásný film sice na thriller ne až tak akční a krvavý, ale zase v sobě má spoustu emocí. Určitě bych mu nedala míň než ****....
Requiem za sen (2000)
Na konci filmu jsem s údivem seděla u televize a nevěřila jak na vás film může tak silně zapůsobit a vyvolat ve vás tak silný emoce. Můj nejoblíbenější film s tématikou drogy.