Recenze (972)
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
45% Značně nevyvážená úroveň. Dobré satirické části na účet Kazachstánu a USA, které bortí spousta nechutností a homosexuálních narážek.
Noc v muzeu (2006)
65% - panečku to je oddychovka. ani mi nějaq nevadilo, že to místy postrádá logiku, tady o to nejde, tady jde o relax a u tohohle filmečku se relaxuje pěkně + Robin Williams se tu trošku vrací k Jumanji :)
Můj soused Totoro (1988)
Příjemná oddychová pohádka na vlahé letní večery. Já mám sice radši Miyzakiho, který jde trochu do hloubky, u tohohle si však člověk lépe odpočine :) 75%
Velkej biják (2007)
Ty fórky mě přišli zatraceně stupidní a to jsem většinu zde parodovaných filmů ani neviděl + odkazy na US popkulturu šli úplně mimo mě...vlastně celý tenhle film šel úplně mimo mě, protože je tak nějak úplně mimo, pardon, vlastně "EPIC" 10% za věrohodné kulisy a Carmen Mystique Electru
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
To je tak neskutečně hloupé, že ikdyž člověk vypne mozek, pořád si to nemůže užít. 30% P.S. Do tohoto vráží Hollywood 130 mil $? No to potěš... Albu...
300: Bitva u Thermopyl (2006)
Hektolitry krve? Nic pro mě... Polonazí kulturisté? Nic pro mě...Film bez děje, plný soubojů a brutálního násilí? Nic pro mě...Logicky bych měl tenhle film poslat do odpadu, nebylo v něm nic, pro co sleduji filmy a spousta toho proč některé filmy nemám rád. Ale zde bylo vše tak nějak samozřejmé, mistrně stylizované a prostě comixově cool...a mě se to líbilo...80%
Drž hubu! (2003)
Tak on nakonec Depardieu umí hrát! A jak! Víc takových rolí Gerarde...a už drž HUBU! 75%
Já, legenda (2007)
Nijak neholduji současné Hollywoodské zábavě nacpat do každého filmu nějakého toho digitálního zombímutanta, který vypadá jak skřet nebo glum. Podobně dopadl i tento film. I pořes tuto velkou vadu má film svoji neoddiskutovalnou atmosféru a hlavní není ani tak akce, jako spíš psychologie hlavního hrdiny, který už ztratil naději a z veškeré té samoty už mu hrabe. 75%
Chage and Aska: On Your Mark (1995) (hudební videoklip)
Tak tenhle klip absolutně nefunguje. Ikdyž je děj příběhu velmi zajímavý a hudba také není úplně nejhorší, prostě to k sobě nepasuje. Tady se míchá voda s olejem a to se nikdy nemůže povést. 50%
.hack//SIGN (2002) (seriál)
Po 7 dílech ***. Booooring. Za těch 7 dílů se tam prakticky nic nestalo, děj stojí na místě a to neustálé omýlání stejných rádoby závažných textů mě už přestává bavit. Tak doufám, že se to trochu pohne dopředu. Po 16. dílech: Pořád stejná nuda, ale z nějakého neznámého důvodu mě zajímá, jak to dopadne. Stále ***. Tak nakonec jsem to vzhledem ke značné nudnosti nedokoukal, mé hodnocení se nakonec ustálilo na nějakých 50%. Možná, že tenhle seriál zaujme hráče world of warcraft nebo podobných her, ale mě to nechytlo. Byla to prostě nuda plná nudného děje, unuděných postav a nudné hudby. Koukat na někoho kdo hraje počítačovou hru mi nepřijde jako velká zábava, to si ji rsdši zahraju sám. howg