Recenze (151)
Babicova televize (2021) (pořad)
Poej se na tú epickú majsterStück šou.
Tenet (2020)
No jedno je isté, Nolan videl Red Dwarf.
Zaklínač (2019) (seriál)
Splnený sen? Pre fanúšika predlohy rozhodne, pre fanúšika predchádzajúceho seriálu s rozpočtom sáčkovej polievky rozhodne.
Doom: Annihilation (2019)
Druhá filmová adaptácia kultovej FPS DOOM naplnila naše očakávania. Nanešťastie pre snímok samotný, je to myslené v tom naj negatívnejšom zmysle ako sa len dá. Treťotriedna šou z produkcie Bulharskej továrne na otrávené dáždniky, sa ocitla na internete, a ja sám som sa podujal a ten skvost si pustil. Výsledkom mojej odvahy je čiastočná mozgová obrna na ľavú stranu a mierne mravenčenie v končekoch prstov na pravej ruke. Pokiaľ chcete rovnako zaujať postoj k celému tomuto spracovaniu, ktoré sa chcelo a teraz citujem režiséra; "Vyvarovať chýb z minulého filmu", určite si ho nájdete po pár kliknutiach. Následne už len stačí prečkať 48 hodín komatického stavu, vyhodiť špinavý matrac do najbližšieho kontajnera a udeliť hodnotenie.
Avengers: Endgame (2019)
Lepšie 3D IMAX som ešte nevidel, naopak podobne naleštených hlúpostí bez originálneho scenára, sme tu už mali na tony. Obdivujem síce sebavedomie trojhodinovej rozprávky, avšak nebyť humoru (Kladívko + Strážcovia) išlo by o oveľa väčší prúser.
Bosch (2014) (seriál)
Je neuveriteľné aké tempo a atmosféru dokáže tento seriál udržať počas všetkých svojich doteraz vydaných sérií. V oblasti kriminálnych produkcií neexistuje nič rýdzejšie a čistejšie, než práve Bosch. Herecké obsadenie je doslova ako vytrhnuté z predlohy a na obrazovke si ich obľúbite podvedome až do takého stupňa, že sa vám ich osudy stanú ako vlastné. Pár dní pred začiatkom piatej sezóny je už jasné, že inak na tom nebude ani tá s číslovkou päť.
Shazam! (2019)
Mám taký pocit, že som sledoval nepodarenú dramatizáciu filmu "Rolničky, kam se podíváš" so slušným rozpočtom a katastrofálnym hereckým ansámblom. Príbeh predpokladám, že išiel viac menej na vlne samotnej predlohy, čo však neznamená, že ak je niečo detinské a nudné v komikse, po namočení do chabých efektov, sa z toho stane niečo viac. Preto absolútne nechápem tunajšie celkové hodnotenie, zvlášť s prihliadnutím na staršie snímky s oveľa lepšou kvalitou. 3 dobré vtipy, 3/4 Supermana a 2 hodiny sedenia.
Takže tak! (2015) (pořad)
Takto to dopadne ked zavedú internet dvom ambulantne liečeným magorom.
Zoo (2016) (seriál)
Táto žumpa menom Slovenská TV produkcia nepozná slovo ako sebareflexia .. toto je nekonečné klesanie do nikam
Jupiter vychází (2015)
hudba... nič iné z tohto blafu neberiem.. Wachowski by mali zmeniť dealera a prestať pozerať Matrix na VHS