Recenze (98)
Tři vzpomínky (2015)
Francouzské skrz naskrz ...
Pes baskervillský (2018) (divadelní záznam)
Nečekala jsem nic a směju se ještě dnes :)
Great Balls of Fire! (1989)
Hodina a půl utrpení plného přehrávajících herců a nekoukatelného Quaida. Jedna hvězda za zachycení americké pokrytecké morálky ...
Ach, ten můj šéf! (2009) (TV film)
Ďábel nosí Pradu na německý způsob, ale nějakou takovou upřímností si mě to získalo tak, že jsem to dokoukala.
Lovci hlav (2011)
Černočerná nadupaná jízda, která nenechá vydechnout ani vteřinu!
Válka světů (2005)
... neb nedokážu dát Spielbergovi odpad!
Stoker (2013)
Náhodně shlédnuto ... magnetické od první vteřiny, vizuálně, herecky i řemeslně dokonalé, "ujeté", ale tak přitažlivým způsobem, že chci vidět znovu!! A jdu si najít ten klavírní duet ...
Krajinou domova - Série 2 (2017) (série)
Nový pohled na známá i nová místa z ptačí perspektivy je úžasný, zjevně dobarvený obraz, byť nepřirozeně, až tak nevadí ... začíná mi bohužel ale lézt na nervy zbytečně patetický komentář J. Maxiána, občas si připadám, jak ve školce :o
3:10 Vlak do Yumy (2007)
Škoda všech těch WTF momentů po slibném začátku. 4 hvězdy za charisma trojice Crowe, Bale a Foster.
Plukovník Redl (1985)
První polovinu filmu jsem váhala jestli ho vůbec dokoukat, nedokázala jsem se vcítit do Rédlovy postavy, občas jsem se ztrácela v množství jmen i událostí a chvílema se i nudila. Ale vydržela jsem a druhá polovina a silný závěr mi to do dokonale vynahradili. Na pět hvězd to u mě není, čisté čtyři ano.