Recenze (287)
Nine (2009)
Film můžete zabít různými způsoby...
Ricky Bobby: Nejrychlejší jezdec (2006)
...a já se tak těšil! Přesně jak napsal "tron" - Zprávař, Zoolander (a pro mě ještě Mládí v trapu) jsou o ligu výš. Tady už je to jen povětšinou trapné (ale ne vtipně trapné, jak jsem od Ferrella byl zvyklý). S. B. Cohen to nezachrání - naopak, spíš mě tam štval a připadalo mi, že on sám by asi byl radši někde jinde. Škoda, přeškoda.
Krotitelé duchů II (1989)
Na GB II už bylo znát, že se osmdesátá léta blíží ke konci. A taky, že pánové už jsou o něco málo starší (stejně jako jejich hrdinové). Ale pořád si to užívají a hrají si jako zamlada. Jen ten transylvánský (nebo kýho čerta který) namalovaný hrabě je trochu jiná liga než Gozér z jedničky.
Smrtonosná past (1988)
Možná to bude znít zvláštně, ale tenhle film je pro mě vánoční klasika. Ale dám si ho klidně i jindy v roce. Alan Rickman jako Hans Gruber je prostě úžasný.
Hudson Hawk (1991)
I přes jasnou scénáristickou zmatenost tenhle film baví.
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
You could be mine :)
Svatba upírů (1993)
Soukup, horor a Bartošová. Myslíte, že jde pro český film najít ještě více děsivější kombinaci?
Na dostřel (1993)
Kdo by byl řekl, že ta blonďatá poliška se bude o pár let později promenovat po New Yorkuv luxusních šatičkách... Willis vytáhl ze škatulky McClaina, jen zařadil nižší rychlostní stupeň (ale ten příklon k alkoholu si nechal). Celkově dobrá zábava na páteční večer v televizi.
Kdopak to mluví 3 (1993)
Jak začnou mluvit i zvířata, znamená to jediné: scénáristům došly nápady. Bohužel, tento film prokletí trojky nepřekonal.
Hotýlek v srdci Evropy (1993)
Dva chlapi ve slipech se sejdou v noci u popelnice na českém panelákovém sídlišti: Vy jste taky Američan? Jediný vtip celého filmu.