Recenze (55)
Premiér (2019) (seriál)
Doteď jsem si myslel, že JS je vcelku chytrý člověk, který ze sebe dělá debila. Teď je to naopak.
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Ze zábavného videa se stal kult a z kultu pak moderní filozofie. Dílo mě motivuje každý den.
JFK (1991)
Těším se na rok 2029, z filmu mám pocit, že jde o další pokus o diskreditaci oficiálních statementů, stejně jako 9/11. 65%
Už je tady zas (2015)
Je v každém z nás.
Americká krása (1999)
Brilantní režie, skvělý Kevin Spacey a vůbec celé obsazení. 93%
Domek z karet (2013) (seriál)
Who gon stop me. Po dlouhé době konečně seriál, nad kterým má cenu ztrácet čas. 98%
Osm hrozných (2015)
Na film jsem se vydal v předstihu před ostatními, na předpremiéru v Lucerně. Jakmile jsem vstoupil do foyer kina, ucítil jsem silné deja vu. Úplně ten samý pocit jako když jsem v lednu 2013 kráčel na premiéru Djanga. Cítil jsem se rozpoložený názory, vždyť na rottentomatoes dostala osmička jen něco nad sedmdesát procent. Z míry a rozpoložení mě vyvedla hned úvodní znělka Tarantinova eposu. Položil jsem se do sedačky a dalších 181 minut stopáže, jsem nebyl schopen vydat slova. Nevídaná filmová podívaná, narážky na starší Tarantinovky, ostrý jazyk, nebývalá magořina. Když tak o tom zpětně přemýšlím, tak jen hudba se mi zdála málo použitá. 98%
Ženy z šestého poschodí (2011)
První film , který se mi na projekci IFP nelíbil . Role Jeana-Louise k herci příliš nesedí . Také špaňelky se zdály býti lehce nereálné . I přes úžasnou atmosféru šedesátých let , nemohu lépe .
2001: Vesmírná odysea (1968)
Abych pravdu řekl , strašná nuda . Ale plný počet si zaslouží . Minimálně za HAL 9000 , soundtrack a dechberoucí grafické zpracování .
My Best Friend's Birthday (1987)
36 minut tarantinovské syrovosti . Dlouhé rozhovory , perfektní soundtrack a skvělá kamera . I přes hrůznou kvaitu obrazu je to dokonalé !