Recenze (250)
Malá mořská víla (2023)
Film za 2 ale keď vidím tie odpady tak 3
Vojtěch (2015)
Masterpiece
Ježek Sonic (2020)
Dalo sa
To Kapitola 2 (2019)
Pavuk velky, za to neschopny. Ako cely film.
Buchty a klobásy (2016)
Film sam o sebe je o nicom., ale zaver a scena v kuchyni su nadpozemske..
Captain America: Občanská válka (2016)
definitivne posledna marvellka co som kedy videl. (ok guradians of the galaxy sa nepocita ) xD
Star Leaf (2015)
Takze takto. Jediny problem ktory mam je ze oficialne star leaf nie je evidovany ako komedia. Film ktoreho namet spaja mimozemske civilizacie a marihuanu predsa musi byt komedia ci nie ?? Zial tvorcovia sa rozhodli ze to bude zaner horror scifi tak budiz. Ale vzhladom na absenciu akekohokolvek nasilia a krvy ( co ine by ste vo vyrazdaovacke cakali) toto rozhodnutie nejak nechapem. Kazdopadne film rychlo odsypa, ma skvelu kameru( zabery lesa su fakt krasne) a po dlhej dobe je to lesny film ktory je ako tak originalny a ked ste aspon trochu zelenopozitivny tak par scen ocenite. Odporucam neocakavat horror lebo budete sklamani.
Poslední lovec čarodějnic (2015)
Film kde bepadla ziadna pusa.
Popelka (2015)
Ked toto nevyhra oscara za kostymy tak uz ziadny film v zivote si nepozriem.
We Are Still Here (2015)
Musim za 5. Je rarita ak sa najde horor v dnesnej dobe ktory okrem niecoho noveho prinasa aj dobru atmosferu. Nebal by somsa projekciu si este zopakovat. Taktiez rarita.