Recenze (146)
Vylupovači hrobů (1989)
Já se fajnově bavila. Super vyvražďovačka na těch nejvhodnějších místech - lesy, hřbitov. K tomu banda stylově a hlavně typicky osmdesátkově oháknutých teenagerů - dokonale pitomoučkých ba vyloženě tupých, škoda jen že ten nadpřirozený záporák nebyl ještě ošklivější a děsivější....prostě byl málo "vymazlenej", proto dávám "jen" 60%
Daughter (2002)
Jedním slovem excelentní, kdyby takovéto byly i další horory, ať už krátkometrážní nebo klasické tak bych na ně už vážně asi koukala od rána do noci. Navíc co už se mi dlouho nestalo - já se jednou vážně lekla a pořádně :-). Tudíž i proto jsem vážně nadšená. Děsivé, napínavé, drsné, krvavé - prostě dokonalé.
Noc démonů 2 (1994)
Tak pro mě teda rozhodně lepší než jednička, zajímavější děj, větší zábava, více nechutností a ještě nechutnější Angela, která si hodlá mejdánek na církevní škole pořádně užít :-). A ta drsná jeptiška, tak ta mě vážně dostala - už dlouho jsem se tak nebavila :D 80%
Kdo by se odvážil zabít dítě? (1976)
Tak tady jsem čekala opravdu hodně a přišlo mírné zklamání, ty části filmu kde se "něco dělo" byly velice dobré - drsné a znepokující a byla jsem při nich napnutá jako struna ale bohužel jako celek mě to až tolik nenadchlo. Táhlo se to, fakt velice pomalu až jsem se nudila a chování postav mi chvílema přišlo velmi nelogické. Navíc musím přiznat že ani herci se mi moc nelíbili, stejně tak jako krvavé záběry. 50%
Království pavouků (1977)
Ačkoli nepatřím mezi milovnice pavouků byla jsem nadšená. Tenhle snímek mě vážně potěšil a troufám si ho označit za nejlepší pavoučí horor co jsem zatím viděla. Nenudila jsem se - zajímavý děj, líbili se mi i herci, na 70.léta hodně přesvědčivě vypadající mrtvoly a šla mi hlava kolem z toho kde vzali tolika tarantulí, jsou jich tam vážně mraky :) Jen škoda kolik "pavoučích herců" obětovali. 85%
Žena v černém (2012)
Skvělé zpracování, skvělá atmosféra přesto jsem ještě těšně před koncem myslela že nedám více jak tři hvězdy. Bylo to v první hodince značně zdlouhavé, Radcliffe mi tam prostě v té roli "dospěláka" moc neseděl a nezachránilo to ani těch pár chlupů na bradě a ani mi to nepřišlo nijak zvlášť strašidelné, víceméně velmi průměrná podívaná. Ale musím říct že posledních 20 minut a hlavně ten konec moje dojmy značně vylepšily, konec byl vážně výborný takže nakonec teda čtyři :) 70%
Dr. Giggles (1992)
Správně ujetý slasher, mě se to docela líbilo. Spojení hororu (nejlépe vyvražďovačky) a černého humoru mám ráda a musím říct že se tam stálo něco dělo a ty hlášky toho rádoby doktora vážně neměly chybu. Určitě lepší 3 hvězdy. 60%
Bílý pes (1982)
Mrazivé, smutné a drsné zároveň, místy až nervy drásající psychologické drama...možná thriler, za horor bych to nepovažovala, ale to mi povídanou a dojmy rozhodně nezkazilo. Krásný film, nádherný pes...bohužel to ale nebyla pohádka takže konec nebyl dobrý nýbrž smutný a dojemný....No jo no, starého psa novým kouskům nenaučíš, obzvlášť ne když je psychicky labilní a vycvičený zabíjet....Zase trochu nostalgie....už od mala mi říkali že je mi víc líto zvířat než lidí... 95%
Návrat idiota (1999)
Žádné jiné české drama se mi tak nedostalo pod kůži. Vynikající herecký výkony, výborné hlášky, ironický humor a film mi hodně silně zahrál na city....dojemné a komické zároveň. Jo, tenhle film prostě miluju. 95%
Requiem za sen (2000)
Bezkonkurenčně nejlepší film o drogách jaký jsem kdy viděla. Detoxikační kousek jak má být. Bylo to naprosto úžasné - excelentní herecké výkony (Jared prostě válí), drsné, brutální i když samozřejmě spíše po psychologické stránce, výborná hudba a to vše nemůže dát dohromady nic jiného než 100% zážitek a můj největší obdiv.