Recenze (133)
Gattaca (1997)
Jojo, s vůlí se dá zvládnout všechno. Jen ji mít. Herecké obsazení perfektní, myšlenka a pointa filmu výborná. Milé překvapení co se týče výkonu Umy Thurman, která mě nikdy předtím nijak nezaujala.
Noe (2014)
Noe zklamal, měl planetě od lidí ulevit.
Masoví vrazi, Hannibal Lecter - skutečné příběhy (2001)
Něco mi tam chybělo. Snad více podrobností o vrazích samotných, obětech, způsobu jejich konání a podobně. Jinak poměrně zajímavý dokument co se psychologické stránky masových vrahů týče, ale ani tento jejich rozbor mi nepřišel nějak detailní.
Sviňky (2009)
Co to..? Námět zajímavý, ale v Polsko-Německém pojetí s herci, u kterých nelze poznat, zda je jim 13 nebo 16, opravdu ne.
Gravitace (2013)
Jedno velké klišé. Málem jsem usnula a vizuální efekty nudné dialogy nezachránily.
Území mrazu (2013)
Někdo loví srnky, někdo zase holky.
Seznam se bezpečně (2009)
"A není pětistovka za orální sex málo?" -Ne, mně to stačí. Místy přitažené za vlasy.
300: Vzestup říše (2014)
Chtěla bych znát tu dobu, ve které je každý chlap chodící hora svalů... 4* za opravdu zdařilé vizuální efekty a jako vždy božskou Evu.
Spiklenci slasti (1996)
Každý má své úchylky...
Vaši kamarádi hlodavci (2007)
Jakožto majitelka dvou "šlechtěných krys" jsem cílová skupina:-)