Recenze (818)
Ztracen ve vesmíru (2011)
je to nuda, aj ked sa to snazi o posolstvo.
Twilight sága: Rozbřesk - 2. část (2012)
silny dojem. skoda nevidiet v dobrom kine. dostane to oscara. a pritom som ten, ktory ine upirske filmy nepozera a neuznava, a doslova nechape upirske serialy.
Skyfall (2012)
tento film nieje james bond. je to niaky action film s dobrymi trikmi a vypravou. je tam niaka dobra hudba s temou james bond a to je vsetko.
Hunger Games (2012)
skvela herecka, hlavna postava. par momentov ...skor zableskov,,, zaujimavych. ked tento film neuvidis..nic sa nestane.
Rebelka (2012)
kto ma rad isrko, skotsko, najkrasiu prirodu, a dokoalu grafiku..vtip a pribeh...tak pozri. dost vela veci som spomenul aby to bolo za 5 hviezd
Láska je láska (2012)
velmi pekny film a hlbsou ambiciou. manzel a manzelka vyzeraju ako matka a syn. nezvladnute herecke obsadenie. casom si na to budete musiet zvyknut.
Nezahrávej si s ohněm (2012)
dobra kamera, herci. pozeratelne. cim viac sa blizi koniec tym viac citit americku slaboduchost a neschopnost vymysliet nieco originalne.
Divoký Bill (2011)
nenudi to. citit ze je to nizkorozpoctak, ale sila pribehu to vyvazuje. obcas naivne herecke vykony a situacie, ale iba sekundove sekvencie. pozri si to.
Tajemné okno (2004)
zaujimave, nepodobajuce sa na nic. depp hra trochu ako v divadle..nie ako vo filme. nieje to rozhodne nuda, ale ked mate naladu na film bez umeleckoho spracovania, tak to odlozte az ked naladu budete mat:)
Bůh žehnej Americe (2011)
musite mat naladu na ten film. moze to vyznievat obcas ako obhajoba ktoru si nafilmoval sam vrah, aby urobil nevinneho zo seba, ale hlavne to posobi ako putavy film ktory nieco hovori, nieco z kazdeho z nas a predsa sa robime ze sa nas to netyka:)) zabudnite na tipkov kori to porovnavaju s filmom volny pad a pozrite si to.