Poslední recenze (11)
Divoké historky (2014)
Po skončení tohoto filmu jsem zůstala bezhybně sedět s otazníkem nad hlavou a vyvstávající otázkou: "Chci se ještě někdy nervovat?" Perfektní vyobrazení toho, jak to může dopadnout, když se agresor neudrží.
Poslední nás zachrání (2015)
Tak já teda jako nevím, ale tenhle film mi přijde jako největší slátanina za posledních pár let. Absolutně tedy nechápu to nadšení zde v komentářích. Nakombinovaných X hororů dohromady, příběh totálně o ničem, přeskakování z minulosti do budoucnosti a zpátky do přítomnosti je pěkně vyčerpávající a ztrácím díky tomu pozornost. A to ani nemluvím o otřesné hudbě doprovázející celý film, hrůůůza! Na to, jak horory a dokonce i parodie na horory mám ráda, a dokonce i na to, jak dobré jsou Nina Dobrev a Taissa Farmiga herečky, hodnotím jako odpad.
American Horror Story - Murder House (2011) (série)
Na seriálu se mi neskutečným způsobem líbí, že každá série je o něčem jiném. Kolikrát mě seriál u 3. série už brutálně nebaví a odmítám se dívat dál. Sama za sebe musím říct, že se mi nejvíc líbil asi Coven!