Recenze (153)
Gamer (2009)
...tož škoda
Správci osudu (2011)
...svrbí mne pětka, asi se mi blíží perioda...
Co děláme v temnotách (2014)
...není objektivní, zrovna mě všechno sr..o.
Revizoři (2003)
... kdybych byl uvědom(n)ělý a zohlednil ugrofinský původ, bylo by fér pět.
Minority Report (2002)
... z úcty k autorovi předlohy
Noční hlídka (2004)
nejsme v červenejch? hmmm.... měl jsem asi trochu výhodu, nečetl jsem předlohu. svrbí mě tam ta pátá.
Brána temnoty (2015)
proč ku..a cgi vorel? kompletní cgi a živej organismus nejdou dohromady.
Narcos (2015) (seriál)
estamos el banditos ... myslím, že na pět to úplně není. natočené skvěle, scénář má trochu rezervy. za mě možná i trochu tendenční.
Vlčí bouda (1986)
4 nebo 5. už je moc dlouho.
Vetřelci (1986)
viděl jsem dřív než jedničku u Vaška Havlů. kolik mi bylo, 12 ? pouštěla Olga. hnidopich a nekritickej obdivovatel Camerona bude řvát, ale produkce neprodukce, autor by měl vědět, jestli je vše lege artis. obzvlášť, stojí-li síla zážitku do takový míry na originalitě výtvarný předlohy. Cameron umí bejt ve správnej čas na správnym místě, o tom nic, ale stejně jako Strange Days, dle mýho nevytěžený ze 100%. velký respekt pane Gigger.