Recenze (41)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Jsem neobjektivní. SW sérii miluju a tímhle filmem se splnil můj sen. Šel jsem do kina a viděl New Hope jako novinku. Už nemusím litovat že v době kdy šel první díl mi nebylo přáno zúčastnit se. Nyní jsem spokojen. Vím jak se cítili diváci New hope
Kung Fury (2015)
Hmmmm.... Laser raptor
Avengers: Age of Ultron (2015)
šel jsem do kina na Avengers a dostal přesně to co jsem chtěl. Proklamovanou temnější stránku (nekupoval jsem lístek na další Watchmeny) jsem nějak nezaznamenal, zato megaporci zábavy a Hulka, spoustu humorných momentů a Hulka, Scarlett a Hulka, nachos (bez rajčatovýho dipu už se na filmy nedívám ani doma) a Hulka.... vlastně je zbytečný abych tu hodnotil, protože bych tomu nejspíš dal pět hvězd i kdyby to napsal a režíroval Tommy Wiseau. Stačí, že tam pobíhá Hulk a Scarlett:)
Elektra (2005)
Elektra mi příjde o kousek lepší než o kousek starší Daredevil ( kde v o kousek hezčím kostýmu pobíhala o kousek mladší Jennifer Garner). Tady je alespoň o kousek míň Bena Afflecka:)
Daredevil (2015) (seriál)
takže milovníci arrowa.... co říkáte na čertíka? že nám ale Marvel z rozchechtaných příběhů v pastelových barvách řádně přitvrdil? ;) (viděl jsem dva díly, zatím čtyři hvězdy a nechci se rozplývat nad tím, jak je Daredevil boží. Zevrubnější zhodnocení doplním po pár dalších. Jestli na tom ale budou s kvalitou podobně jako tyhle, hvězdu přidám)
Batman (1989)
tohle je COMICS. Nolane uč se !
Marvel One-Shot: A Funny Thing Happened on the Way to Thor's Hammer (2011)
Coulson je borec. tečka.
Marvel One-Shot: Agent Carter (2013)
tenhle one-shot splnil účel. Navnadil mě na seriál agent Carter. Peggy je ženská krev a mlíko, navíc sympaťačka s minulostí v Howling commandos. Kdo by nechtěl vidět jak emancipovaně nakope zadel pár záporákům a udělá to dynamicky a s grácií. Za mně jednoznačně spokojenost s one-shotem i seriálem
Agent Carter (2015) (seriál)
6/8. tak copa to tu máme? Ále... spousta hodnocení po prvních dvou epizodách a seriál má přesto 75%+? Tak to mě těší (i když moc nechápu, první epizody byly slušný,ale průměr. Švunk Carterová chytila až v pátým dílu). Můj pohled: velice příjemný překvapení, nic jsem od seriálu nečekal (nedalo se předpokládat že na základě povedenýho kraťasu natočí kvalitní seriál) a první dva díly moje očekávání více-méně potvrdily. Vyplatilo se ale počkat stejně jako u Agents of SHIELD. I tady platí - pomalejší rozjezd, pamparádnější konec.
Auta 2 (2011)
jedna hvězda za francouze, co to bere radši po výmolech než silnicí a druhá Francesca (nejsympatičtější postavu filmu). Nic dalšího mě nezaujalo a navíc do zblbnutí vysvětlovat proč se autíčka zabíjej upálením (v dětským filmu) mě už taky otravovalo.