Recenze (281)
Amadeus (1984)
Film me nedokazal vtahnout do sebe. Byl jsem jen nestrannym pozorovatelem bez jedine emoce po cely film. Zivotopisne filmy me obvykle mijeji. Napriklad takovy Casanova me ale velmi prekvapil, protoze jsem se u nej, narozdil od Amadea, nenudil
Posel z Liptákova (1997) (divadelní záznam)
Výborné...spravil jsem si chuť po Hospodě na mýtince
Kokain (2001)
Stejne jako Lord of War me tento film nijak prilis neoslovil. A prijde mi ze Lord of War se timto velmi inspiroval.
Dračí války (2007)
Katastrofalni strihy, herci, scenar a uchazejici efekty. Jedna veta za vsechny: "Znam jednoho dobreho terapeuta, ktery by ti pomohl objevit to, co treba ani sama nechces vedet"
Hellboy 2: Zlatá armáda (2008)
Kdo nezna komiksovou dosti temnou predlohu, tomu se to snad bude libit vic. Ja si radsi na ten komiks nevzpomnel, protoze jakakoliv vzpominka na komiks me zabolela. Del Toro udelal z horroru komedii. Zacatek uz uz vypadal, ze bude dosti temny, nicmene od ctvrtiny se to zmenilo na rodinnou komedialni frasku. Jednoduse receno: Lepsi nez jednicka, ale nijak zvlast vyborny film.
Mumie: Hrob Dračího císaře (2008)
+ kostymy - vsechno ostatni
Irija no sora, UFO no nacu (2005)
Scenarista je zjevne amater, nastesti to bylo kratke
Vražda v salónním coupé (1997) (divadelní záznam)
Pokud bych to nevidel jiz ve filmu Rozpusteny a vypusteny, dal bych hvezd pet
O Kanafáskovi (2004) (seriál)
Zlata era vecernicku uz skoncila...dnes vyhrava nizkorozpoctovost. I kdyz tenhle se da povazovat jeste za jeden z tech lepsich.
Temný rytíř (2008)
Do nedavna byl pro me nejlepsi a nejsilnejsi komiksovy film Vrana, ale casy se meni. Proc se mi musi vzdy libit film, jehoz herce uz nikdy nikde neuvidim? Ledgerovo nejlepsi role a nejlepsi film, vrchol kariery. Odesel v nejlepsim a tim si vydobyl svou nesmrtelnost v mem srdci. Dokonaly scenar, silne sceny, uveritelny a velmi promenlivy dej (na superhrdinny komiks). Z kina jsem odchazel pomerne psychicky rozhozen z Ledgerovy postavy Jokera. Neco takoveho jsem nezazil uz leta. Silou filmu se blizil jen treti Bourne.