Recenze (143)
Invaze 1968. Ruský pohled (2011) (TV film)
Film pěkný, ale situace strašná...
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň (2005)
Velmi slabý odvar oproti původní knize! Film mě až příliš dlouho odrazoval od přečtení původní knihy a teď vidím, v čem je ta chyba - zatímco v knize se vypráví o krásném příběhu, film je jen jeho chabá, komerčně pojatá karikatura.
Americké dopisy (2015) (TV film)
Proč udělali z Dvořáka takového blbce?!
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972) (seriál)
Tento seriál jen dokazuje, že maďarština je světový jazyk - lze se s ní domluvit opravdu v celém vesmíru :)
Mumínci ve filmu: Kometa se blíží (1992)
Mumínci jsou skvělí, ale knížky jsou o něčem trochu jiné než filmy, nejsou tak dětinsky pojaté a mají v sobě něco nadčasového. Film se ale s původní knížkou nedá srovnávat, knížka je daleko lepší.
Alenka v říši divů (2010)
Johnny Depp skvělý, grafika skvělá, ale příběh šílený, s knížkou se nedá ani porovnávat.
Anděl Páně (2005)
Film sice není nijak oslňující, ale hlavní myšlenka je skvělá.
Byl jsem při tom (1979)
Celkem pěkný film, akorát děj moc neměl spád - celou dobu jsem čekala, jak se to zvrtne, a v nejnapínavější situaci to skončilo. Mám z toho stejný pocit jako z filmu "Společnost mrtvých básníků".
Hořící keř (2013) (TV film)
Jistěže je důležité připomenout důležité události dob minulých, ale promítat toto v kině jako tříhodinový film bez jediné přestávky je celkem otravné a skličující. Pokud mám hodnotit samotný film nechápu, proč jsou všechny scény tak strašně natahované - dramatičnosti to rozhodně nepřidá.
Slova (2012)
Příběh byl celkem dobrý, ale příliš předvídatelný, asi jako jednoduchá popová melodie.