Recenze (113)
Císařův pekař - Pekařův císař (1951)
Bezesporu nejlepší česká pohádka.
Partička (2011) (pořad)
V současnosti jediný pořad, kvůli kterému zapínám TV. Nejlepší hry jsou, seznamka, párty a blázni.:)
Mother's Day (2010)
Tak jediný kdo by si zasloužil v tomto filmu fakt zhebnout byla Beth, bohužel nestalo se tak. Celý film hraje nesmyslné divadýlko, při kterém ji umírají přátelé a to jen aby nepřišla o prachy. Jestli se ji tvůrci snažili v závěru ospravedlnit tím, že to schovávala pro dítě, tak s tím ať jdou do p*dele. Konec byl nejlepší, když ti co přežili s ní kamarádili jakoby nic:D. A vůbec, celý film je takový nelogický. No každopádně se mi ve filmu hodně líbila Briana Evigan, za kterou jsou v podstatě ty hvězdičky. 35%
Rychle a zběsile 5 (2011)
Nehorázná akční smršť a rozhodně jedno z největších překvapení. Nemyslel jsem si, že se mi někdy z nějaké filmové série bude nejvíce líbit až pátý díl. Z filmu o pouličních závodech se stal akční trhák. 90%
Gone in 60 Seconds (1974)
Film je prakticky úplně o ničem, stačí si pustit posledních 40 minut honičky Eleanor s poldama, která vážně stojí za vidění. Nechápu jak může mít víc % než remake s Cagem. 60%
Transformers (2007)
90%
Transformers: Pomsta poražených (2009)
60%
Stmívání (2008)
65%
Smlouva s ďáblem (2000)
Jediné co mě na filmu bavilo, bylo dívat se na Elizabeth Hurley a její laškovné oblečky:) Myslím, že z tohoto námětu šlo vytěžit víc. 40%
Volný den Ferrise Buellera (1986)
Klasická osmdesátková oddychovka. 65%