Recenze (69)
Labyrint - Série 2 (2017) (série)
První série mě velmi potěšila a byla svěží, napínavá, prostě fajn. Bohužel druhá série byla velmi předvídatelná, herci takoví toporní, dialogy vyloženě špatné. Bylo tam pár světlých okamžiků (např. pan Dvořák hrál dobře), ale zápletka a příběh velmi špatný. Bohužel lehce podprůměrná detektivka s prvky mysteria, škoda...40%
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Poctivý film, skvělí herci a i když víte, jak to dopadne, naprosto Vás to strhne, velmi silné 4*.
FUK (2013) (divadelní záznam)
Čistě náhodou jsem odchytl tento záznam na ČT Art a až do konce jsem ani nepomyslel, že bych to přepnul. Vygradované, vtipné a mrazící zároveň. Doporučuji.
Norman a duchové (2012)
Dal bych 4*, ale když jsem viděl na Internetu, kolik dala zabrat jen jedna lampa, má tento skvělý snímek u mě 5 hvězd. SUper příběh, nádherná animace, skvělé gagy a nepochybně nádherná hudba, především u epického finále.
Klip (2012)
Film, jako dnešní mládež samotná, nevychovaná a neví co chce. Pár okamžiků slibných (nemyslím tím ty erotické scény), ale vešlo to někam do ztracena. <40%>
Stíhači Red Tails (2012)
Jedna hvězda za práci grafiků, nic víc.
Paralelní svět (2007) (TV film)
Náhodou, já se bavil. Dokonce to trošku mělo i tendence průměrného filmu, ale rozpočet byl znát :(
Vyměřený čas (2011)
Tak promarněný skvělý námět jsem dlouho neviděl. začátek paráda, ale po únosu to byla nuda jak cyp. Slabý tři hvězdy = 55%.
Top Guns (2011)
Na první Piráty to nemá, ale furt vysoký nadstandard... :D.
Holy Flying Circus (2011) (TV film)
Naprosto šílená, ale výborná "dokumentární" komedie ze života Pythonů. Nevím, kde ty herce vzali, ale ta podoba!