Recenze (435)
Tak si představ (2009)
Edie Murphy poslední dobou natáčí filmy na které se nedá ani koukat, tohle je ale přeci jen světlá vyjímka a celkem jsem se u této rodinné komedie bavil. Bych nikdy neřekl co dokáže jedna malá deka.
Sanatorium (2009) (divadelní záznam)
Již při 3. scénce mi to přišlo, že je to furt jedno a to samé, ale snaha se cení.
Cesta na Měsíc 3D (2008)
Jeden ze slabších animáků co jsem měl možnost shlédnout. Tvůrci se nám snaží vštípit, že mouchy jsou vlastně fajn. Neviděl jsem to sice v 3D, ale tady by to ani moc nepomohlo, závěr mi odvyprávěla žena, neboď jsem usnul :D 50%
12 kol (2009)
Béčková akční podívaná a nutno říct, že jsem se nenudil ani minutku. 4*
Před svatbou ne! (2001)
Vcelku dobrá komedie o tom, jak se matka s dcerou snaži lovit pro peníze(jak jinak) bohaté muže a ještě si kladou podmínku, že sex až po svatbě. Je k nevíře jak jim to vychází až na .....
Zabijáci lesbických upírek (2009)
Člověk neví jestli se má smát, nebo brečet. Jestli to má být horor, tak je to k smíchu. Pokud je to komedie tak mléko (nebo co to bylo) jako krev upírek nestačí. Přesto dávám dvě * jednu za krásné upírky a druhou za to jak to nakonec vše ..... dopadne. Jen doufám že kvůli závěrečné scéně nenatočí pokračování. :(
Ricky (2009)
Francouský rodinný příběh o tom, jak se zachovat, když se vám narodí dítě s křidélky. Pokud uvidíte na obloze létat něco divného tak nestřílejte po tom. 50 %
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Jaj proč tady to slabé hodnocení ?? Jasně je to béčková teen komedie, ale viděl jsem už mnohem horší a nemyslím nejen předchozí díly. S ženou jsme se u knihy lásky dobře bavily.
V elektrizující mlze (2009)
Tommy Lee Jones opět nezklamal, film bohužel ano. Po shlédnutí kvalitního traileru jsem byl na film natěšen, ale dostalo se mi pouze zdlouhavého příběhu a vyšetřování vraždy 19. leté prostitutky a 40 let straré popravy černocha v nudném podání.
Vyjednavač (1998)
Když jsem viděl tento snímek poprvé, tak mě naprosto uchvátil a to nejen propracovanou zápletkou, ale i překvapivým koncem. Kdo ještě neviděl doporučuji. 5*