Recenze (579)
Creed II (2018)
výnimočne dobré ukončenie ságy, ktorú som si nikdy nenechala v priebehu vekov ujsť,. Sly spropagoval box ako nikto na svete. Jeho umenie hraničí s virtuozitou .Jeho amatérske snahy boxera sú o to cennejšie, , že skutočne roky potil krv,držal diéty, mal rozlámané telo a driloval, aby to dal čo najpresnejšie podľa vzoru, ktorý sám stvoril. To najlepšie stvorené na tomto svete je súčasne jednoduché. Nečakali sme zložité psycho Cuaronove drámy ani Marvel avengerovku, ale krásnu rozlúčku s kultom bojovníka. Pocta Sly STallonemu.
Johnny English znovu zasahuje (2018)
dostali sme presne to čo sme očakávali. rutinu.
Sherlock (2010) (seriál)
absolútna špička . čo dodať? Conan Doyle bol Briťák a toto Je britské a dokonalé.a bude to dokonalé aj o 30 rokov. Pre porovnanie , americká vykrádačka Elementary je proti tomuto žabařina.
Jak prosté (2012) (seriál)
vykrádačku nemôže ospravedlniť žiadna obhajoba. Herci sú podpriemerní, linka vzťahu čisto americká man versus woman? no fuj. dobré pre sledovačov telenoviel, ktorí nikdy neprečítali ani prd.
Červená světla (2012)
ajéje, že vedia pred kamerou samonasieraco hulákať, stresovať a odpudzovať sa navzájom? dialógy sú strhujúce ako 10 narvaných filharmonických záverov prehraných odrazu ..a vlastne nebolo to o ničom. Horor? leda paródia na ľudskú blbosť.
Maffiósso (1998)
teraz už nikto komédie nevie točiť. škoda že tieto filmy sa vyparily do stratena. na nič sa to nehralo, je to čisto absurdne poňatá vtákovina...absurdistan ktorý skrátka funguje. po rokoch sme sa na to pozerali asi desiati a pri medovine sme sa narehotali od srdca.
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
nechápem škatuľkovanie komentátorov komediantov ... agitka? čo to je slovo agitka? to vám rusi zanechali v mozgu niečo pokrivené: Yann Arthus Bertrand len tak zvoleja povedal: nemôžete byť tým, kým chcete byť, ak ostanete takí, akí ste :-) tak pre vás, darmošlapov večne niečo posudzujúcich nech je to agitka. Pre ca 25 mil. európanov sa našťastie stala príjemnou inšpiráciou, pomáha, keď sa brodíme v maraste fikaných právnických nastavení chrániacich bravčové hlavy a svojhlavo hovoríme dosť!
Maminčin zámek (1990)
ďalší skvost vykresleného 20.storočia po talianskej poetike kino ráj. Oddych a skalnaté Provence, ako ho vidím, keď tam zájdem. Poetika čerpá z kníh veľmi uznávaného francúzskeho spisovateľa, ktorý sa kamarátil aj s Luis de Funesom - Roberta Sabatiera, a samozrejme Parcela Pagnola a jeho knihy jak voní tymián. je to niečo ako česká sága bylo nás pět na francúzsky spôsob. Vďaka,
Big Lebowski (1998)
to bolo tak depresívne o ničom, že mi je Jeffa až ľúto, Jediné pekné na tom filme boli super umyté vlasy Jeffa Bridgea.
Psí poslání (2017)
je to skvelé, pre tých čo majú psa aj klasika.. o presladenosti mozu tarat ubohi chodiaci robotkovia v cool teplacikoch a vysmahnute egocentricke mysliace bytosti na to kde sa pojde vecer parit. je to skvele uvolnenie a dobre podany pribeh. ti psi v hereckom vykone trumfli ackove hviezdy.