Recenze (580)
Gádžo dilo (1997)
bolo by skvelé točiť viac filmou s cigánskou témou... je to taká osamelá perla,z ktorej presvitá energia a sila. tutti fruti
Deník Bridget Jonesové (2001)
UFF.Liezla mi na nervy... bolo to príliš gýčovité, než aby som uverila, že toto niekto zhodnotí na 100%??? tak dávam do rovnováhy za 30%, nakoľko netuším, o akú srandu tu išlo. Príjemný priemerný filmík ala seriály njuuujork..a pritom je francúzsko írsko britský.
Billy Elliot (2000)
billy je pašák..takých mám na konzerve rada.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra (2002)
mno ešte sa ospravedlňujte blbci, že vás to pobavilo a oooo, museli ste dať tri hviezdičky!! no fuj, aké úchylné si priznať, že išlo o dobre natočenú rozprávku a bože odpusť nám naše hriechy , upadli sme v rehot.. Takí mamlasi ako tsunami sa vycajchnovali hodnotením odpad, a radšej deckám doma púšťajú hodnotný panelák, alebo ordinaci v rúžovééé.
Legenda o vášni (1994)
ten príbeh je ako dobrá kniha. Je živý a vtiahne vás. O jednoduchosti alebo príjemnosti myslím nemôže byť ani reč, lebo pekná kamera podfarbila do mnohých úrovní každý minipríbeh vložený do veľkého celku. Je ako fakt dobré jablko, a Herci sú preto takí dobrí, lebo mnohých z nich vtedy len objavili a v kombináciis pánom Hopkinsom ,ve+kým milovníkom rybárčenia sa to dalo len prežívať,nie len prehrávať.
Spratci na zabití (2011)
určite lepšie ako otravné sám doma na rôzne spôsoby...
22 Jump Street (2014)
akčný a nepretiekla tam prekvapujúco ani kvapka krvi..,.ešte aj ten priestrel ramena bol taký čistý :-) paráda, v jednoduchosti je pohoda,prehliadnuteľné, ale šokujúce. Výborne rozohraná partia.
Fletch žije (1989)
ko ho má rád, ten sa uvolní, nie je to žiadny trhák, ale poteší .
Bláznivá dovolená (1983)
prázdninová klasika....je rovnako dobrá ako odrhovačky na kúpaliskách a patrí k povinnej výbave
Bláznivá dovolená v Evropě (1985)
prázdninová klasika....je rovnako dobrá ako odrhovačky na kúpaliskách a patrí k povinnej výbave