Recenze (366)
O princezně se zlatým lukem (2002) (TV film)
Já bych tyhlety dotace do českého filmu už definitivně zatrhl.
Knoflíková válka (1994)
Původní verze z šedesátých let je za pět hvězd, tohle je něco mezi třemi až čtyřmi. Tak radši čtyřmi....
Pozor! Státní hranice (2019) (seriál)
Líbí se mi, že dostali prostor všichni; včetně těch z druhé strany hranice i bolševickej zmetek z Klubu českého pohraničí, kterej se snaží obhájit "udatnost" svých soudruhů.
Holka na zabití (1975)
Skvělej film, na kterej hází deku upitvořená Veškrnová a absolutně marnej Schmid (oba mám opravdu rád, ale tady prostě jsou za debily).
Čtyři sluhové a čtyři mušketýři (1974)
Tři hvězdy ze sentimentu. Jako dítě jsem byl ohromený, nicméně svět (humor) se vyvíjí a dnes by to asi nikdo nenatočil
Propast (1989)
Přes třicet let starej film a pořád mě dostává ten úžasnej záběr tváře z vody. Chytrej, úžasně natočenej film, asi to nejlepší z Camerona. Skvělá kamera, scénář.... Ten konec je tak trochu na prd, ale i tak je to super.
V červenci (2000)
Za mě (už dvacet let) jednoznačně nejlepší ve dvou kategoriích: nejlepší Evropský film a nejlepší romantický film.
Zlatá horečka na Yukonu (2018)
Jak když člověk kouká z okna a nikdo nejde. Vůbec nechápu, proč se těmhle rodinným výletům říká expedice. Navíc na to dost deku hází neobyčejně otravnej hudební podkres. Kdyby to bylo jen s komentářem dal bych hvězdy tři.
Noc klavíristy (1976)
Mám ten film rád hlavně kvůli Voskovi a Medřické. Tři hvězdy za film a jednu navíc za kanyzův operetní knírek.
Záhada hlavolamu (1993)
Vyrostl jsem na Foglarovkách a filmem jsem spíš zklamanej. Ne, že bych se na něj rád nepodíval, to ne. Ale kotkův snímek mi připadá jako nepovedenej památník na něco vzácného a krásného.