Recenze (109)
jOBS (2013)
Hezky natočené ale nevýrazné životopisné drama. Na to, že má film lehce přes dvě hodiny, nenudí.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Další příběh o životní cestě. V podání Bena Stillera nemá chybu. Výborná hudba, originální exteriéry a neodhadnutelná příběhová linie dělají tento film jedním z nejlepších počinů tohoto roku.
Hon (2012)
Drama klišé. Luxusně zahráno, nicméně příběh jsem tak nehltal.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Moderní pohádka, vtipné skeče a vcelku napínavý příbeh. Co si budem říkat, bez potrhlého piráta by film nebyl tak oblíbený a asi by neměl tolik pokračování. Vždy se mi líbí u prvních kusů, když se neví, jestli toto pojede, že mají zdánlivě ukončený děj, bez odkazu na další pokračování.
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Někdo říká, že je toto pokračování horší. Film je více povídací než akční. Mně to nepřišlo. Film mě tak vtáhl do děje, že jsem ani žádné chyby nehledal. Už teď netrpělivě očekávám závěrečnou část.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Hobita jsem dlouho očekával a nezklamal. Ani svou délkou, ani zpracováním. Není to přesné převedení knihy a určité příhody jsou vyloženy jinak, ale možná je to tak lepší. Každopádně jsem moc rád za zfilmování.
Warrior (2011)
Vynikající sportovní drama. Poutavé od začátku do konce.
Území mrazu (2013)
Průměrné krimi. Průměrné napětí. Průměrná zábava.
Millerovi na tripu (2013)
Průměrná rodinná komedie s drogami. Sem tam výborný vtip, jinak průměr.
Kapitán Phillips (2013)
Luxusní podívaná. Od začátku jsem těžko mohl čekat, kam se děj bude ubírat. Parádní nápady, parádní piráti, parádní Hanks. Jeho scéna na konci filmu v ošetřovně je jedinečná.