Recenze (197)
Pražský student (1913)
Svým způsobem kvalitní film ale na dnešní dobu přeci jen trochu překonané, proto se s hvězdičkama zase tolik nepředám. První polovina mi přišla taková nudnější ale konec to spravil.
Lepší pozdě nežli později (2003)
Po první polovině tam byly taková hlušší místa, přesto velmi příjemné pokoukání.
Borat: Nakoukání do amerycké kultůry na obědnávku slavnoj kazašskoj národu (2006)
Kdyby to nebylo ve většině filmu, tak děsně přehrávané až přes hranici trapnosti, tak to byl vážně zajímavý námět. Pár scén tam bylo opravdu povedených a vtipných ale na svou 80-ti minutovou stopáž velmi slabé.
Nouzový východ (2008)
Tak tady je perfektně vidět jak "logicky" ženy myslí :)
Spáči (1996)
Ten scénář, ten celý příběh má v sobě strašný potenciál a sílu. Ale ten film byl místy jak když se čte kniha ale tohle není kniha, to je film a z filmu na takovéto téma musí úplně sálat emoce a na to je třeba dobré režie a hereckých výkonů, které mě bohužel až tak úplně nepřesvědčili. Mohl to být výborný nezapomenutelný film, takto je to pro mě jen dost dobrý film.
Apokalypsa (1979)
Začátek dobrý, postupně si drží film svou úroveň ale začíná trochu nudit furt tím samým. Neustálé duchaplné žvásty o ledasčem u mě moc na úrodnou půdu nepadly. Ovšem finálová půl hodinka je opravdu zlatý hřeb, tam už se toho ani tolik nenamluví, pomalé pohledy na zdrogované, psychycky zničené vojáky a domorodce, hrozný chaos a do toho občas nějaká filozofická větička pro správné vyvolání deprese. Měl sem chuť spáchat u obrazovky sebevraždu z nudy a beznaděje ale to asi nebyl režíséruv cíl nebo ano? :) (bohužel sem viděl D.C. - 200min.) Asi bych hodnotil méně než nakonec dávám, nebýt tak fantasticky kouzelných záběru kamery a výtečné hudby.
Carlitova cesta (1993)
Dlouho sem rozmýšlel jestli tomu filmu dát vůbec šanci, když mě tak zklamala Zjizvená tvář svoji táhlostí a občasnou absurditou. Ale každý má druhou šanci, dostal ji tedy i De Palma. Al Pacinova zločinecká tvář, zde sedí výborně a to samé bych řekl i o jeho výkonu ale nad ním se nebudu tak dlouho rozplývat, protože by to bylo nošení dříví do lesa. Celkově byl pro mě tento film postaven velmi realisticky a působil dynamicky i když ve skutečnosti byl vyprávěn celkem volně. Ovšem povedlo se zde to co v již zmiňované Zjizvené tváři ne. A to, že film vtáhne pozvolna do děje a ke konci se vám tají dech s každou scénou. Divím se jak můžou mít téměř stejné hodnoceni.
Kmotr III (1990)
Co se filmařiny týče tak opět špička. Příběhově přeci už jen trošku slabší než jednička nebo dvojka ale stále vysoká úroveň.
VALL-I (2008)
Tak tohle hluboce duchaplné dílo, je vhodné tak akorát pro americký dětičky, ty si z toho možná něco vezmou. Normálnímu, člověku to nic nedá, příběh nudný a tak křišťálově primitivní, že už ani ne v půlce víte celou pointu a to jak to skončí... Bohužel to není ani vtipné, po polovině to vyloženě nudí. Na hezkou grafiku a roztomilé láskyplné grimasy mě hoši tentokrát neutáhnete. Ne ne, velké zklamání!
Hele kámo, kdo tu vaří? (2005)
Ze začátku klasická americká ptákovina ale nakonec se z toho vyklubala fajn komedie co měla dokonce i myšlenku.