Recenze (702)
Dokonalý smysl (2011)
VAROVÁNÍ: Na tento film by se neměli koukat jedinci citlivější povahy z důvodů špatného spaní. Je to fakt síla.
Mlha (2007)
Film jsem si pustil hned potom co jsem dočetl knihu a musím říct, že z něj mám rozporuplné pocity. Líbilo se mi, že se držel předlohy a nic moc nepřibarvoval, atomosféru měl dobrou, ale ten konec z toho prostě nevím jestli dát díky němu 4* nebo kvůli němu 3*, ale otevřený konec knihy se mi líbil více tohle bylo dost psycho.
Cujo, vzteklý pes (1983)
Celou dobu jsem si říkal jak se film pěkně drží knižní předlohy, ten konec to trochu zkazil, i když byl štˇastnější než v knize. Kluk i pes hrali výborně. No tak ještě za tři.
Deadwood (2004) (seriál)
Tenhle seriál mě dost zklamal. Od westernu jsem čekal spíše přestřelky něž politikaření. Některé postavy byli výborné některé naprosto zbytečné. Konec mě vyloženě nasral, čekal jsem, že alespoň ten se rozjede a ono nic.
Svědectví (1994) (seriál)
Líbilo se mi, že se seriál držel celkem dost knižní předlohy. Bohužel je na něm dost vidět televizní produkce a to, že to jsou 90. léta. Některé herecké výkony byli občas úsměvné.
Čtyřlístek ve službách krále (2013)
Tolik nápadnejch product placement jsem snad ještě neviděl. Propaganda celkem o ničem.
Impérium - Mafie v Atlantic City (2010) (seriál)
Skvělý seriál a životní role Steva Buscemiho.
Miluj bližního svého (1999)
Jo jo a takhle to na světě chodí.
Talentovaný pan Ripley (1999)
Po filmové stránce (zpracování, herci atd.) nemám co vytknout, ale obsahově tohle pro mě není, takový zvrat jsem opravdu nečekal, až se mi z toho dělalo trochu špatně.
Mnoho povyku pro nic (2012)
Shaekspearovi hry ani básnický jazyk asi nikdy nebudou můj šálek čaje, ale musím uznat, že Joss Whedon se s moderním zpracováním popral velmi dobře.