Recenze (702)
Temný případ (2014) (seriál)
Druhá série byla podstatně slabší než první, která měla krásně temnou atmosféru. Vlastně se ani nedají srovnávat, bylo by lepší kdyby to bylo rozdělené jako u American horror story, kde jsou série také rozděleny. Konec konců příběh je úplně jiný.
Šéfkuchař na grilu (2014)
Příjemný film, zápletka sice tuctová, ale jako oddychovka dobré, pěkně se na to kouká.
Trabantem napříč Afrikou (2011)
Oproti prvnímu dílu tady už je vidět lepší produkce, už se prostě jedná o plnohodnotný dobře natočený cestovatelský dokument.
Jasmíniny slzy (2013)
Cate si za svůj výkon oskara rozhodně zaslouží, bohužel mě film nijak jinak neuchvátil.
Česká soda (1993) (seriál)
Jelikož jsem v té době byl ještě mrně, tak mi uniká spousta referencí, díky kterým bych si mohl českou sodu ještě více vychutnat. Ale pánové si se slovy hrají opravdu ale opravdu pěkně.
Dějiny násilí (2005)
Dávám pouze tři hvězdy, protože jsem film viděl v češtině a ještě s kupou reklam mezi tím. Kdo se vůbec ještě může na tu televizi dívat. Takže zatím tak.
Roky nebezpečného života (2014) (seriál)
Zajímavý dokument, který se snaží upozornit na důležité věci. Kvalita jednotlivých dílů byla hodně proměnná. Vadilo mi jak se v některých částech dokument hodně točil kolem víry, ta s tím nemá vůbec nic společného.
Válka světů (2005)
Film nenudí, celou dobu je napínavý, je tam sice několik logických chyb, kterých se tvůrci dopustili, ale plyne svižně a zábavně. Ale ten konec to prostě úplně zazdil. Ani nemám slov.
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Na svou dobu určitě revoluční film, v té dnešní už bohužel tak nenadchne i když rozhodně stojí za shlédnutí.
Misery nechce zemřít (1990)
Není to špatné, výkonu herců jsou výborné, ale atmosféru knihy to zdaleka nemá.