Recenze (702)
Harry Potter a Fénixův řád (2007)
Od skvělého třetího dílu to de s Potterem z kopce, páty díl obsahuje spousty keců a přehnaně vizuálních efektů. Rowlingová omílá stále dokola to samé a myslim, že už to lepší nebude na žádného dalšího Pottera do kina nejdu, celkem nuda.
Heuréka – město divů (2006) (seriál)
Dobrý seriál, ale nemůžu se zbavit pocitu, že už sem spoustu věcí z toho někde viděl, hodnotím jen po pěti dílech ale řekl bych, že už mě scénáristi ničím nepřekvapí. Tak sem měl pravdu po 12 díle je to to samé, ale i tak příjemné pokoukání.
Simpsonovi ve filmu (2007)
Prostě Simpsonovi jak se patří.
Mr. Brooks (2007)
Zajímavý film s dobrými hereckými výkony a hudbou. Líbila se mi přestřelka na chodbě a taky konečný sen.
Smrtonosná past 4.0 (2007)
90% takhle nadupanou akci sem snad ještě neviděl a odpustím tomu i spoustu naprosto nereálných scén, protože John Mclane si vždycky prostřílí cestu a oddělá všechny kdo mu stojí v cestě:D
Joey (2004) (seriál)
No na přátele to nemá, ale ty mají laťku opravdu vysoko. I tak se jedná o kvalitní zábavu.
Milý Frankie (2004)
Takových podobných pěkných filmů vídám v poslední době často, těžko říct, který byl lepší protože je každý jiný.
Kámoš (2003)
Zřejmě moje první setkání s Norským filmem a sem rád, že to takhle dopadlo, velice emociálně hluboký film, vřele doporučuju.
Vodní svět (1995)
Nechápu proč se to tolika lidem nelíbí a označují tenhle film za propadák, dobré herecké výkony, skvělá výprava a výborná hudba od Jamese Newtona Howarda. Ale určitě by se pár chyb a nelogických věcí našlo.
Tři do páru (2004)
Zpočátku sem vůbec nevěděl do čeho du, nejdřív sem si myslel, že to bude film o drogách tak sem si říkal dobrý to by mohlo bejt zajímavý, pak to začalo vypadat jako film o teplouších no nakonec se z toho naštěstí vyklubalo něco komplikovanějšího navíc s dobrou hudbou takže celkově za 4*.