Oblíbené seriály (10)
Svět pod hlavou (2017)
Městečko Twin Peaks (1990)
Dallas 63 (2016)
Domek z karet (2013)
5 hvězd za prvních 5 sérií, u 6. jsem viděl pouze první díl a neplánuji se dívat dál. Takže perfektní seriál s otevřeným koncem, alespoň pro mně.