Recenze (221)
Jak jsem přežil (2009) (seriál)
Vobec nie zle. A dokonca pozeratelne!
Jack (1996)
Na Coppolu trochu slabe. 70%
Bolt - pes pro každý případ (2008)
Jednoznacne putavejsie ako Wall-E...kino zazitok z Bolta lepsi ako zazitok z Wall-E...koniec klišoidny, ale co ine cakat od Disneyho? kazdopadne nadupana akcna pecka, obcas sa pousmejete, zahihnate...treba vam pri dokonalej animacii nieco viac? Bolt - pes na zjedenie :D
Far Cry (2008)
Prvych patnast minut bohato stacilo.
Mystery, Aljaška (1999)
Hokej zboznujem a z tohto filmu som mal velmi dobry pocit. Keby nikdy predtym nebol natoceny ziaden sportovy film plny klise, a teda by nebolo s cim porovnavat tak ma tento film ovela vyssie hodnotenie celkovo. Pre mna 85%
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Five stars. ale s odranymi usami.
Jezero smrti (2008)
Toto vam pripadalo blizke realite? alebo aspon blizko k hororu? si robite srandu asi...takuto blbost som uz davno nevidel. a porovnavaniu s American Crime tiez nerozumiem..aj keby som bol neviem aky pacifista tak sa nenecham buzerovat od takychto spratkov. 40%
Děsnej doják (2006)
Mam rad Allyson Hannigan ale toto je nechutna kravina
Probuzení (2005)
Dost emotivne...iba mi pripadalo mierne divne, ze chlapik s takym mladym vyzorom konci karieru..tipoval by som mu 25-30...ale to je iba kozmeticka "chybicka"
Rodinná válka (2005) (seriál)
Boze to je ale kravina, a ten absolutne otravny smiech ktory je ocividne maximalne nasilu...fuuuuuuuj