Recenze (339)
Království (2007)
Další z filmů co na hrdinském příběhu v pozadí ukazují problémy současného světa. Slušně se podařilo předat aspoň několik faktů - ne všichni Arabové jsou zlí, spolupráce je možná a krevní msta je zlo. Osobně jsem měl dost problém rozeznávat Araby od sebe. Naturalisticky natočené přestřelky byli fajn, jen nemohoucnost těch zlých něco trefit byla skoro tak směšná jako u Stormtrooperů :).
Já, legenda (2007)
Naprosté zklamání. Vylidněný New York svou atmosféru má, ale děj je s prominutím na jednu přes držku scénáristovy.
Most do země Terabithia (2007)
Vcelku podařené skloubení fantastiky a problémů dospívání. Prvoplánový útok na city neumím tolik ocenit, ale věřím, že film se může líbit i více.
Těsně vedle (2007)
Filmu škodí hlavně přílišná délka a nerozhodnost mezi vážností, komedií a romantikou. Na pohodové shlédnutí s vypnutým mozkem vcelku ušlo.
Pan tělocvikář (2007)
Vcelku zbytečný film. Billy Bob Thornton je sice jako drsnej tělocvikář správně nesnesitelnej, ale Seann William Scott je naprosto nulovej. Jejich konfrontace pak není slibovanou zábavnou jízdou, ale takové nudné čekání na předem jasný moralizující konec. Film se hodí maximálně jako anglicky mluvící kulisa do pozadí, nebo pro lidi co touží vidět Susan Sarandon :).
Zeitgeist: The Movie (2007)
"Zeitgeist byl vytvořen se záměrem navést lidi k tomu, aby na svět začali nahlížet více kritickým pohledem a aby se zamysleli nad skutečným významem některých věcí, které jsou dnes širokou veřejností považovány za neotřesitelnou pravdu." A tvůrce dodává nevěřte všemu na 100% tedy ani tomuto filmu, což je sympatické. První část o křesťanství jsem na rozdíl od většiny ostatních bral spíše jako zajímavé možné rozšíření podstaty místo popírání. Druhá část o 911 je samá konspirace až tomu jde člověku hlava kolem. Třetí část o finanční manipulaci světem za účelem kontroly a sjednocení je taky dost zajímavá. Celkově určitě super film na zahájení nějaké diskuze. Pozor neplést s American Zeitgeist.
Futurama: Benderovo parádní terno (2007) (video kompilace)
Je příjemné, že Futurama je zpátky. Akorát formát celovečerního filmu jí nesvědčí. Bral bych radši 3 díly s jiným dějem. Resetovaní vztahu leela-fry z posledního dílu seriálu bylo nutné, ale nijak vysvětlené. Taky to trochu přehnaly s cestováním časem a opět se vztahem leela-fry. Nejlepší je asi začátek kdy se navážejí do FOXu :). Doufám, že další DVD mě potěší víc, takhle jen lehký nadprůměr, čekal jsem víc.
Skóruj! (2007)
Tímto si slavnostně slibuji, že na další sportovní parodii už ani klacíkem nešáhnu :).
Zamrzlá země (2005)
Jedna maličkost dokáže pohnout osudem mnoha. Z depresivní atmosféry finské zimy je příběh, který zajímavě navazuje příbehy několika lidí.
Návrat do budoucnosti III (1990)
Vcelku přirozeně jsem očekával, že třetí pokračování už kouzlo předchozích dílů neudrží v takové síle. Ale opak je pravdou. S časovými paradoxy se pracuje velice jemně a je to prostě dobrá pohádka.