Recenze (78)
Projekt X (2012)
Mne sa tento film bohvieako nepáčil, veľký žúr, veľký bordel, veľká spúšť a nič čo by ma nejak nadchlo
Pí (1998)
Mám rád matematiku aj všetky tie veci okolo toho, tým pádom aj tento film sa mi páčil, hlavný hrdina Max a jeho depresie boli dosť psycho ale niekedy až také psycho , že som sa troška stratil
Rain Man (1988)
rain mana som prvykrat videl keď som bol ešte omnoho mladší ako som teraz (síce nie som starý ale nemal som ani 10) a je to jeden z mála filmov ktoré ma rozplakali aj keď sa mi to ťažko priznáva, ale je to tak. Krásny film.
Donnie Darko (2001)
ťažko sa mi hľadajú k tomuto filmu slová. Nezabudnuteľná atmosféra, skvelý hlavný hrdina(jake gyllenhaal) a v neposlednom rade skvelý záver.
Johnny si vzal pušku (1971)
prvý krat som niečo z filmu zahliadol v klipe od metallicy a hned som si povedal tento film musim vidieť a oplatilo sa. Podobný film ako je tento sa nájde asi veľmi ťažko ak teda vôbec. Kto chce pochopiť nech si ho radšej pozrie.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
bol minimálne rovnako dobrý ako prvá časť. Možno by sa mi páčilo keby bitka dvoch alfa bola dlhšia a niečim zaujimavejšia inak po grafickej ani príbehovej stránke nemám čo vytknúť.
Hon (2012)
Toto nie je film na pohodový večer, psychologicky zdrvujúce a keď sa nad tým zamyslíte, myšlienka nemusí platiť len pre tento konkrétny prípad
Tisíc a jedna noc (2006) (seriál)
Dam hviezdičku za názov, síce je prebratý, ale dobrý, zlákal aj mňa a tak som zistil, čo to vlastne je...