Recenze (293)
Nelítostný Parker (2013)
Vůbec žádné překvapení, klasická Stathamovská mlátička pro zabití cca 2hodin drahocenného času:-)
Prci, prci, prcičky: Školní sraz (2012)
Minimálně dvě hvězdy jsou za Stiflera.. Ten jediný se staral o zábavu.. Ostatní tam jsou pouze figurky, které se dostávají do trapných situací..
Atlas mraků (2012)
Delší dobu jsem se odhodlával pustit se tento kousek.. Když jsem se konečně odhodlal a pustil si ho, tak jsem si začal vyčítat, že jsem se tak dlouho odhodlával.. To byla jízda.. I s pocitem občasného ztracení v ději jsem se vždy dokázal vrátit na správnou časovou linii. Hodně nadčasový snímek, který jen tak nezestárne. U vím co budu v zimě číst..
Pí a jeho život (2012)
Jeden z nejkrásnějších začátků filmu když jdou titulky.. Těch pár minut to byla prostě paráda (pustil jsem si to 2x :-)).. Jinak celý snímek působí hodně "načančaně", všechno je to až moc dokonalé, každopádně mě to zas až tak nevadilo (tohle já mám rád :-)).. Co se týká příběhu, tak nic extra převratného.. Mnohem zajímavější je vizuální stránka filmu..
Pařba v Bangkoku (2011)
Totální vykrádačka prvního dílu:-( Téměř nic nového, akorát trochu v jiném podání (např. v prvním díle dítě, v tomto díle mnich na vozíčku). Zasmál jsem se opravdu jenom párkrát, a proto si to více jak dvě hvězdy nezaslouží..
Dívka, která kopla do vosího hnízda (2009)
Vynikající trilogie, skoro bych řekl, že poslední díl byl nejlepší ze všech..
Amazing Spider-Man (2012)
Hodně nepovedený pokus o další zfilmování Spider-mana. Cele to působilo hodně lacině a natočeno pouze pro teenagery.. Bohužel, já už se k nim neřadím, tak se mě to nelíbilo.. A ten kokos co byl v hlavní roli byl fakt k nakousnutí, nebo spíše k nakopnutí .... do prdele..
Medvěd (1988)
Neuvěřitelné, kam se na tenhle medvědí herecký výkon hrabe lidský herecký výkon:-)
Svatá čtveřice (2012)
Hlavní role?? "Kaďák Jirky Langmajera".
Dredd (2012)
:-)))) ten výraz ve tváři byl fascinující, 100% času oba koutky u pusy dole.. To musel být neskutečně náročný tréning pro tuto roli:-))