Recenze (48)
Ghoul (2015)
Celou dobu jsem měl pocit, že jsem to někde už viděl. Od příchodu do chaty bylo jasné jak to dopadne tedy velmi předvidatelné.Herci hrají přirozeně až na některé reakce, které jsou poplatné hororvému žánru. Film není špatně udělán,ale pocitově nic nového nepřináší je to horor, kterých za posledních pět let vzniklo na tucet. Pokud bych ten film viděl před pěti lety bude hodnocení jiné. Dnešníma očima je to jedna až dvě, ale nakonec jedna protože pocit z toho , že jsem všechno co ve filmu je už viděl ve mě dost silně přetrvává doteď.
Mea Culpa (2014)
Viděl jsem až po tom co jsem četl komenty na ČSFD. Je to pravověrný akční thriller, jednoznačně čistý žánr. Oboum hlavním představitelům to ohromě šlape. Je to v některých případech takové syrovější ale to se mi na francouzský thrillerech líbí. Ještě bych vyzdvihl kameru ta je velmi dobrá.
Okresní přebor - Poslední zápas Pepika Hnátka (2012)
A tohle mi udělalo opravdu obrovskou radost. Tak mile natočený film jsem dlouho neviďel. Lehce jsem se bál, že to bude vylouhovaný seriál. Naštestí ne a je vidět, že když se sejde dobrý nápad kvalitní obsazení a dobrý režisér tak i v Česku může vzniknout skvělá komedie. Je to sice po dlouhé době, ale buďme rádi za to. Převelice díky za 100 minut skělé zábavy.
Martin a Venuše (2012)
Televzní klišé , bez nápadu. Film nepřekvapí jede v takových klasických kolejích. Budař klasický slizoun. Taclík klasický hodný medvídek. Sedí to to dost na zadku.
Lidice (2011)
Celkem dobré, byť me tam štvou ty dva konce. Pro mě by to mohlo končit v momentě když se vrati a vesnice tam neni jen pole a snih. To mi přijde velmi silne. to co se odehrává dál tek je jen rozblemcávání , již řečeného.
Kapitán Phillips (2013)
Co na americkych filmech obdivuji je. Jak se z absolutně malé a pruhledné zápletky všeho všudy na 3 řádky dá vystavět drama, kde ani nedycháte. Greengrassovi se to podařilo naprosto dokonale. Samozřejmě Tom Hanks v hlavní roli odvedl opět herecký koncert.
Ohňostroj marnosti (1990)
Nevím, kdo přišel na to , že to je komedie to je nesmysl. Je to drama jak vyšité a je to dobré drama. Je to film kdy na konci vydechnete a jen řeknete wau. Ale rozhodně od toho nečekejte komedii.
Kameňák 4 (2013)
Pan, režisér Novák předvedl jak je vlastně pan Troška geniální. Evidentně rozmetal teorii jak skoro každý dokaže natočit Kameňák. Nedokáže, Novák to rozhodně nedokázal. Trošku tomu něco chybí, že by Troška ? :)
Babovřesky (2013)
Nemužu říct, že bych se občas nezasmál. No blbé to je, to zas jo. Na druhou stranu je to asi svébytný žánr, který se né každému musí libit.
Zakázané uvolnění (2014)
Ta jedna hvězdička je za to, že mi bylo blbé dát odpad někomu kdo natočil Pelíšky. Tak, že tak.