Recenze (21)
Události Luďka Staňka (2018) (pořad)
ULS je misty genialni, misty lehce trapna, ale obvykle skvela zabava.
Vlk (1994)
Magicky, nadcasovy film. Videl jsem ho mockrat, pokazde me to nejak vzalo.
Zaklínač (2019) (seriál)
Mnohokrát jsem četl Sapkowského tvorbu a toto se mi dost líbí. Herci jsou skvěle vybraní - Yennefer je nádherná, Geralt je perfektní zaklínač. Chyby se najdou, ale rád je přehlédnu a těším se na další sérii.
Rambo: Poslední krev (2019)
Pokud by se John dal naklonovat, rozhodně bych tohodle strejdu pořídil dcerce k osmnáctinám.
Alfa (2018)
Pravěká romantická pohádka, ale krásně natočená a výpravná. Pouto mezi člověkem a vlkem, resp. psem je pěkně emotivní. Líbilo se mi to.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Sice to neumím popsat tak popiči pěkně jako Verbal, ale tohle je prostě kulervoucí, film s dynamikou, co mi zcela vyhovuje. Mrzí mě jen, že podle statistik T2, nevydělal víc...
Urban Fighter (2012)
Děj jsem nepochopil, konec je neradostný, ale má to v sobě cosi, co chce být viděno znovu. Syrová záležitost.
Pustina (2006)
Syrovej film. Líbí se mi, jak si uvědomuju, protože na to koukám, v průběhu let, celkem často.
Vlkodlak (2010)
Ten film ma zvlastni kouzlo. Benicio, Emily a Antony me vzdy - a to uz jsem to sjel hodnekrat - zcela pohlti.
Purpurový vrch (2015)
Neni to horor, neni to romanticky film. Je to zvlastni smes obojiho - docela se mi libil.