Recenze (546)
3Bobule (2020)
Při sklence dobrého vína s přáteli jsou všecky Bobule fajn.
Láska je láska (2012)
Díky skvělému hereckému obsazení jsem byla na komedii hodně zvědavá. Zasmála jsem se jen u scén s herečkou Balzerovou a její trávou. Podruhé to vidět nechci.
Rivalové (1996)
I golf může být zábavný, ale jen v podání s Adamem Sandlerem. Taková naivní, hloupoučká komedie, která pobaví.
Obr Dobr (2016)
Celkem povedený a milý příběh silného přátelství mezi obrem a dívkou a o splnění snů. Zklamaní přišlo ve chvíli, kdy mělo dojít k zásadnímu boji mezi obry. Vše bylo do detailu propracované a ve finále boj v minutě vyřízený.
Jak na věc (2002)
Jednou za čas si to ráda pustím a nikdy nezklame. Komedie, romantika, drama... vše v jednom a navíc skvěle povedené obsazení.
Přestupný rok (2010)
Příjemná komedie s lehkým humorem, bavila mě a hlavně pohádková irská příroda k pokukání.
Legenda o Vánocích (2007)
Smutný a přitom moc pěkný "vánoční" příběh. Objevila jsem v televizi úplně náhodou a upoutalo mou pozornost.
Vlastníci (2019)
Kdybych neznala schůze z vlastní zkušenosti, řekla bych, že i přehání, ale je to přesné! Vystihuje to jednotlivé postavy, které se vždy najdou na každé schůzi. Super!!!
Nezapomenutelné Vánoce (2015) (TV film)
Vánoce na letišti a v hotelu. Kouzlo Vánoc jsem absolutně nevnímala.
Šíleně smutná princezna (1968)
Není to můj šálek kafe, ale neurazí.