Recenze (132)
Scream of the Banshee (2011) (TV film)
Na to, že je to TV film, tak se mi to i líbilo. Možná, že to bylo způsobené atmosférou vyvražďovačky...?
Lost After Dark (2015)
Slasher vzdávající poctu snímkům z 80. let. Vydařené, mě to bavilo.
Blood Widow (2014)
Neurazí, nenadchne. Vyvražďovák s potlačenou originalitou.
Silent Night (2012)
Lepší Vánoční horror jsem snad ani nikdy neviděla. Tohle předčilo i Černé Vánoce.
Otčím (2009)
Já zírám. Bravurně zvládnuté. 97%
Duch jezera (2004)
Úžasná hudba. Co se mě týče, já jsem dostala, co jsem chtěla. Klasický slasher, který mě potěšil a krásně jsem si u něj odpočinula. Švédské horory si u mě teď dost šplhly.
Hatchet (2006)
Žádná sláva, ale já se bavila:-).
Muck (2015)
NAPROSTÁ ptákovina, která nemá co nabídnout....
Odebrat z přátel (2014)
Originální, ale totálně jednotvárné.......
Šibenice (2015)
NEJLEPŠÍ found footage co jsem kdy viděla. Děsivý a dokonale natočený horror movie.