Recenze (770)
Millerova křižovatka (1990)
Bezva ganksterka z doby prohibice v USA. Tohle téma jde Usanům velmi dobře, přestože to byl vládní debakl, který že se nejen minul účinkem, ale navíc značně nahrál organizovanému zločinu.
Od soumraku do úsvitu (1996)
Scénář je sice Quentin Tarantino, ale je to přeceňovaná slaboduchá úpírská slátanina jen o něco málo napínavější než Strakonický dudák (1955).
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Klasika všech Terminátorů. Pokračováním jen nabírá. z mého pohledu to byla úchvatn podívaná v té době v letním kině v Náchodě. Je to sice pompézní, ale tady to sedne.
Zvláštní dny (1995)
Bývalý policajt se živí překupnictvím paměťových disků, které obsahují nahrané vzpomínky a pocity i zločiny. SF, které režírovala žena, už jenom to stojí za vidění. Navíc je to slušně odvedená konstrukční i filmová práce.
Jackpot (2011)
Podle mého velmi povedená černohumorná severská akční syrovinka z pera Jo Nesbø . Vzbuzujeto i dojem spříznění s tarantinovkami - třeba s Pulp Fiction: Historky z podsvětí (1994), ty jsou o 11 let mladší. Za vidění to stojí nejen pro příznivce severských černohumorných akčních filmů bez ohledu na nízká hodnocení na ČSFD.
Čtyři lvi (2010)
Velmi vtipná a velmi nekorektmí komedie o džihádistech.
Oprávněné vraždy (2008)
Fandím jim asi i neobjektivně - prostě klasika. Skvělá rozehrávka mezi hlavními herci, kteří oba hrají policajty, ale jeden z nich ve svém volném čase vraždí zločince a na jejich tělech nechává své veršované vzkazy.
Minuta po minutě (2019)
Dost neohrabaně natočeno, ale Bruce Willis už ale hrál mnohem horších béčkách až céčkách.
Limit (2010)
Gilles Lelouche jako zdravotník musí dostat z nemocnice zločince (Roschdy Zem), protože mu unesli ženu. S tím mu nakonec zločinec pomůže proti zkorumpované policii. Napínavá drsná francouzská krimipodívaná.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
Ty dlouhé holčičí dialogy doslova bolí. Spousta popkulturních narážek. Doufám že se bavili alespoň autoři.