Recenze (58)
Tygři v domě (2014) (seriál)
flek a pruh jsou sumateršti tygři.krásný dokument s dramatickym koncem za zachranu flekova zraku.
Policie v akci (2017) (pořad)
vyborná reklama pro nábor do policejniho sboru.neváhej,a stan se i ty policistou v praze.
Já, Kajínek (2017) (seriál)
tak co.udělal,neudělal?.jedna věc je jistá,pan kajínek je fifák který by v každé době dokázal přečurat 9z10lidi,možná i10.dokument je urcitě zajimavý,a jirka to rozhodně umí prodat.no pristi rok,pokud miloš uspěje bych to viděl na nějake to statní vyznamenání !
Dunkerk (2017)
fihaá,tak to byl nařez,taková jízda se nevidí každy den.viděl bych to klidně hodku přidat,a na volume trochu ubrat ouška trochu trpěli ale jinak paráda.
Grotesque (2009)
hodně bizarní film,který ale nebudu pranýřovat za to že se vymyká všem zavedeným pravidlum.spiše než o hodnocení přemejšlim zda byla režiserova fantazie zcela vyčerpána,nebo chtěl jít jestě dál...a jestli v japonsku existuje nějake tabu.
Ocelová pěst (2011)
rocky atom dokázal vskutku nemožné.
Braindead - Živí mrtví (1992)
vynikajicí film dovedený ad absurdum k dokonalému vysměchu hrůze.
Umučení Krista (2004)
ač jsem křtěný vždycky jsem byl nevěřicí tomáš kdoví jak to všechno bylo.po vizualni stránce je to ale parádní.
Zúčtování (2016)
koukněte na to jestě jednou a znova když to napoprvé nevyjde.mě se to stalo,tady se horní hlavička urcitě nenudí.
Hospoda (1996) (seriál)
výborný pomník největší i když trochu upadajicí české tradice.